    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym uszczelnić połączenie ściany z dachem
    Date: Tue, 19 Dec 2023 13:05:39 +0100

    W dniu .12.2023 o 12:41 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > W sensie w styropian?

    Tak, w styropian, wcięcie powinno być na 2-3 cm i pod kątem, tak aby
    włożona tam blacha miała spadek na zewnątrz.

    > Nie rozumiem.
    > To jak ma być przymocowana do ściany bez wkrętów, skoro papa ma być pod
    > nią?

    U Ciebie, kołki mocujące blachę powinny być po prostu na górze blachy,
    powyżej papy.
    Papa powinna mieć łagodny łuk przy wywinięciu na ścianę - w praktyce daje
    się pod nią trójkątne listwy, aby nie była łamana na zgięciu.

    -blacharskie-dachu-scianie-ogniowej/

    > To nie ten przypadek, ten dach u mnie jest ze dwa razy niższy niż dom
    > (ma ze 2,5 metra), stanowi coś w rodzaju tarasu.....

    To nie ma znaczenia, pokazałem co to jest wcinka.

    TG