    From: Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym uszczelnic szambo betonowe?
    Date: Mon, 13 Sep 2010 10:12:29 -0700 (PDT)

    On 13 Wrz, 15:39, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Funky" <d...@t...pl> napisał w
    wiadomościnews:0d1212a4-0d80-41f5-b12c-40401788b6a3@
    e20g2000vbn.googlegroups.com...

    > No, dziurawe szambo ma troche mało wspólnego z oczyszczalnią - ale rozumiem
    > twój punkt widzenia :)

    Biorac pod uwage zgodne z prawem oczyszczalnie drenazowe, gdzie i tak
    wszystko wsiaka w grunt bez zadnych dodatkowych specjalistycznych
    procesow to mozna uznac to za oczyszczalnie ;-) Ja mam poki co szambo -
    > wyszlo mi nawet szczelne :) Ale bede w przyszlym roku zamienial na
    oczyszczalnie, tyle, ze biologiczna. Sasiad dal sobie zrobic taka
    wlasnie drenazowa.. Ale ta wersje "krotka" - z pakietami
    rozsaczajacymi. Wymienili mu grunt na 3m wglab i na oko 5x3m na zwir.
    Nie minelo pol roku i juz z tego smierdzi. Nie wiem ktory madry
    wymyslil, ze te ~45m3 zwiru "wessie" te 15-20m3 sciekow (mieszkaja tam
    dwie rodziny) skoro ponizej byla glina, taka totalna, na ktorej kaluze
    stoja po pare dni i nie wsiakaja. I zaplacil za to 10 tys pln (sic!) -
    za tyle mozna juz kupic porzadna oczyszczalnie biologiczna, z ktorej
    woda mozna spokojnie chocby podlewac ogrodek. Na szczescie sasiaduje z
    nim przez droge i tylko naroznikiem, na szczescie tym z drugiej strony
    tego smierdzacego basenu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.