  • 1. Data: 2010-09-13 07:53:40
    Temat: Czym uszczelnic szambo betonowe?
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Mam problem z szambem - po roku uzytkowania rozszczelnilo sie. Wczesniej
    wyproznialem co 3-4 tygodnie a teraz juz od dwoch miesiecy mam prawie
    puste. Szambo jest betonowe - 10m^3. Producent udziela gwarancji tylko
    do ... pierwszego uzycia ;-(
    Probowalem zagladac od gory z latarka ale nie widze zadnych uszkodzen -
    pekniec itp. Nie mam pojecia co teraz z tym zrobic - czy sa jakies
    srodki, ktore mozna wlac do szamba aby sie zamulilo? Bede wdzieczny za
    informacje.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-13 09:26:41
    Temat: Re: Czym uszczelnic szambo betonowe?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > puste. Szambo jest betonowe - 10m^3. Producent udziela gwarancji tylko
    > do ... pierwszego uzycia ;-(

    Gwarancja szczelnosci istnieje dopuki wody nie nalejesz? Producent zwariował
    :-)))) Ty weż go sądem postrasz. Aaaa, no i podaj który to...

    b.

  • 3. Data: 2010-09-13 09:54:12
    Od: majer <a...@n...ma>

    > Gwarancja szczelnosci istnieje dopuki wody nie nalejesz? Producent
    > zwariował :-)))) Ty weż go sądem postrasz. Aaaa, no i podaj który to...

    Gdzies z Radomia lub okolic - na razie rozmawialem z posrednikiem, ktory
    mi to montowal

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-09-13 11:08:41
    Od: Funky <d...@t...pl>

    On 13 Wrz, 09:53, majer <a...@n...ma> wrote:
    > Witam
    > Mam problem z szambem - po roku uzytkowania rozszczelnilo sie. Wczesniej
    >   wyproznialem co 3-4 tygodnie a teraz juz od dwoch miesiecy mam prawie
    > puste.

    Ale w czym masz problem? Masz glinę na działce i Ci wywala do góry?

  • 5. Data: 2010-09-13 11:15:09
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Ale w czym masz problem? Masz glinę na działce i Ci wywala do góry?

    No może ma niedaleko ujęcie wody ? I nie bardzo ma ochotę
    pijać rozcieńczone szambo ?

  • 6. Data: 2010-09-13 11:26:44
    Od: Funky <d...@t...pl>

    On 13 Wrz, 13:15, "Aleksander" <f...@f...fake> wrote:

    > No może ma niedaleko ujęcie wody ? I nie bardzo ma ochotę
    > pijać rozcieńczone szambo ?

    Ale dlaczego miałby pić wody gruntowe? Zresztą nawet gdyby, to średnio
    rozgarnięty nie zrobi szamba betonowego niedaleko ujęcia wody,
    zwłaszcza jak dostał gwarancję szczelności ... do pierwszego użycia.
    Jak ma piach na działce to problem rozwiąże się sam po jakimś czasie.
    Szambo betonowe im dłużej użytkowane (pod warunkiem że nie jest
    uszkodzone) samo się uszczelni. To co do niego wpływa jest dość
    "tłuste".
    Gorzej jak glina, wtedy będzie wywalać na wierzch.

  • 7. Data: 2010-09-13 12:01:39
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 13 Wrz, 11:54, majer <a...@n...ma> wrote:

    > Gdzies z Radomia lub okolic

    Kolejny wart zapamiętania przez gógla punkt na użytek wszystkich
    zastanawiających się nad szambem spod Radomia, "bo taniej".

    J.

  • 8. Data: 2010-09-13 12:12:39
    Od: majer <a...@n...ma>

    > Ale w czym masz problem? Masz glinę na działce i Ci wywala do góry?

    Nic do gory nie wywala - na dzialce mam piach.

  • 9. Data: 2010-09-13 12:41:40
    Od: Funky <d...@t...pl>

    On 13 Wrz, 14:12, majer <a...@n...ma> wrote:

    > - na dzialce mam piach.

    Nic tylko się cieszyć :)
    No to ci wyszła taka nieplanowana ... przydomowa oczyszczalnia
    ścieków.

  • 10. Data: 2010-09-13 13:39:35
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Funky" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    >Nic tylko się cieszyć :)
    >No to ci wyszła taka nieplanowana ... przydomowa oczyszczalnia
    >ścieków.

    No, dziurawe szambo ma troche mało wspólnego z oczyszczalnią - ale rozumiem
    twój punkt widzenia :)

    b.