  • 1. Data: 2010-09-12 18:42:23
    Temat: Kanały wentylacyjne z PCV
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Ma ktoś kanały wentylacyjne z PCV. Jakie doświadczenia?
    Pozdrawiam
    Daniel

  • 2. Data: 2010-09-12 19:41:23
    Temat: Re: Kanały wentylacyjne z PCV
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Ja mam i nie widze sesu popowania kasy wytwórcom innych systemów
    wentylacyjnych różniących się tylko średnicą aby nic nie pasowało ,pomysl
    tylko o odprowadzaniu nadmiaru wilgoci
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-09-13 09:25:50
    Temat: Re: Kana?y wentylacyjne z PCV
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-09-2010 o 20:42:23 daniel97 <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Ma kto? kana?y wentylacyjne z PCV. Jakie do?wiadczenia?
    > Pozdrawiam
    > Daniel

    A jakie to są? rury białe głatkie czy harmonijki?
    bo ja mam rury białe gładkie i sobie chwalę :)
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2010-09-14 10:19:54
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    Użytkownik "daniel97" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Ma ktoś kanały wentylacyjne z PCV. Jakie doświadczenia?
    > Pozdrawiam

    A ja mam i klnę woda leci na potęgę, 2 już wymieniłem na beton i spokój nic
    nie ciecze. Dodam że ocieplone je mam ok 10cm wełny bo przechodzą przez
    nieogrzewane podasze a woda ciurkiem...

    Sawa

  • 5. Data: 2010-09-14 16:52:33
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > nic nie ciecze. Dodam że ocieplone je mam ok 10cm wełny bo przechodzą
    > przez nieogrzewane podasze a woda ciurkiem...

    Czy one są w układzie wentylacji mechanicznej?
    Skąd ta woda? A na spirofleksach nie ma wody?
    Daniel

  • 6. Data: 2010-09-16 08:35:28
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    > Czy one są w układzie wentylacji mechanicznej?
    > Skąd ta woda? A na spirofleksach nie ma wody?

    Układ grawitacyjny na plastiku woda skrapla się na potęgę i spływa spowrotem
    do domu, na betonie nawet jeśli niewielka ilość się skropli to albo wsiąknie
    albo odparuje...

    Sawa

  • 7. Data: 2010-09-16 09:28:22
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Sawa" <f...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Układ grawitacyjny na plastiku woda skrapla się na potęgę i spływa
    > spowrotem do domu, na betonie nawet jeśli niewielka ilość się skropli to

    jak wyglądają betonowe rury wentylacyjne? Jakos nie ogarniam wentylacji
    mechanicznej zbudowanej rurami betonowymi

    b.

  • 8. Data: 2010-09-16 13:51:20
    Od: "Sawa" <f...@m...pl>

    > jak wyglądają betonowe rury wentylacyjne? Jakos nie ogarniam wentylacji
    > mechanicznej zbudowanej rurami betonowymi

    Sorki coś mi sie pomyplało, oczywiście chodziło o kanały wentylacyjne z
    silki, a wentylacja powtarzam grawitacyjna.

    Sawa