  • 1. Data: 2010-09-11 20:36:25
    Temat: Kocioł CO da się naprawić ?
    Od: Zibi <z...@g...pl>

    Witam,

    Jak to zwykle bywa pół roku po upływie gwarancji na
    kocioł węglowy Ogniwo przy otworach do czyszczenia zauważyłem przeciek.
    Proszę o poradę czy ma sens to naprawiać i ewentualnie jak?
    Nadmienię, że dostęp do miejsca przecieku jest dobry.
    Czy można to załatwić jakoś inaczej niż poprzez spawanie, np jakaś
    substancja ognioodporna na ranę itd :)

    Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

    pozdrawiam
    Zibi

  • 2. Data: 2010-09-12 08:46:28
    Temat: Re: Kocioł CO da się naprawić ?
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Zibi" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy można to załatwić jakoś inaczej niż poprzez spawanie, np jakaś

    Tylko spawanie.

  • 3. Data: 2010-09-12 19:10:53
    Od: Zibi <z...@g...pl>

    > Tylko spawanie.

    A może kit piecowy Stovex:
    http://www.solostocks.pl/sprzedaz-produkty/budownict
    wo/materialy-budowlane/pasty-uszczelniajace-kit-piec
    owy-stovex-270507

    Miał ktoś z tym do czynienia ?

    pozdrawiam
    Zibi

  • 4. Data: 2010-09-12 20:39:30
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > A może kit piecowy Stovex:
    > http://www.solostocks.pl/sprzedaz-produkty/budownict
    wo/materialy-budowlane/pasty-uszczelniajace-kit-piec
> [...]

    Parametry brzmią obiecująco, spróbuj - nic nie ryzykujesz. Wydaje mi się że
    mogą być wymagania co do czystości powierzchni kitowanych. Sadze i inne
    takie są tłuste.
    Mnie się udało w zeszlym roku "naprawić" kocioł za pomocą poxiliny. Nie było
    to wprawdzie w komorze spalania tylko przy króćcu powrotu, ale kocioł działa
    do dziś, też zreszą ogniwo.
    --
    Jackare

  • 5. Data: 2010-09-13 19:01:29
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    >
    > A może kit piecowy Stovex:
    > http://www.solostocks.pl/sprzedaz-produkty/budownict
    wo/materialy-budowlane/pasty-uszczelniajace-kit-piec

    znajomy kitował ,po 2 latach puściło więc powtórzył zabieg i ma znowu spokój
    ;)