  • 1. Data: 2010-09-10 12:15:22
    Temat: Otwory pod oświetlenie
    Od: "Monia&Marek" <Monia&Marek@TNIJ.pl>

    Witam! Pomóżcie, jakie otwory przewidzieć w suficie podwieszanym w anexie
    kuchennym i łazience dla oświetlenia? Dopiero myślimy o oprawkach
    halogenowych ruchomych i stałych, ale również o halogenach i LEDach.
    Czy można powiedzieć o uniwersalnej średnicy otworu, żeby weszła oprawka
    ruchoma lub stała nie pokazywała szczeliny? Pozdrowionka!

  • 2. Data: 2010-09-10 12:28:18
    Temat: Re: Otwory pod oświetlenie
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 10.09.2010 14:15, Monia&Marek pisze:
> [...]
    > Czy można powiedzieć o uniwersalnej średnicy otworu, żeby weszła oprawka
    > ruchoma lub stała nie pokazywała szczeliny? Pozdrowionka!
    Jak nie masz lamp to lepiej nie rób otworów. Takie otwory możesz
    spokojnie zrobić na sam koniec, nawet po pomalowaniu, trochę kurzu
    będzie tylko.
    Jak zrobisz za duży otwór to dupa, a jak za mały to otwornicą go nie
    powiększysz, trzeba będzie skrobać a to też kurzu narobi.

    Możesz sobie przewiercić teraz wiertłem co by poznaczyć, a kabelki
    schować na płycie obok miejsca gdzie będzie dziura, tak co by nie
    uszkodzić ich przy wykonywaniu otworu.