    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym zabić życie w wodzie? Basenowcy pomóżcie
    Date: Thu, 23 Sep 2021 14:15:58 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 13:53 a a <m...@g...com> pisze:

> [...]
    -wody-w-warszawie-stosuje-sie-zwizki-chloru-i-jaka-j
    est-zawartosc-chloru-w-wodzie-dostarczanej-do-mieszk
    ancow

    > Nie wiem co pijesz, ale zaprzestań, bo to niezdrowe
    >
    > "Czy w procesie uzdatniania wody w Warszawie stosuje się ozonowanie i
    > jaka jest zawartość ozonu w wodzie uzdatnionej?
    >
    > Ozon w naszych stacjach uzdatniania wody jest stosowany do utleniania
    > zanieczyszczeń zawartych w wodzie, które mogłyby wpływać niekorzystnie

    nikt tutaj nie pisał, że się wody nie ozonuje. To Ty napisałeś, że się nie
    chloruje co jest kłamstwem.
    Już kilka osób dawało Ci tutaj twarde dowody a Ty dalej idziesz zaparte w
    tych swoich bredniach.