    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 25 Sep 2021 11:33:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czym zabić życie w wodzie? Basenowcy pomóżcie
    From: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 25 September 2021 at 20:13:30 UTC+2, t-1 wrote:
> [...]
    napije i się zatruje, rosliny się wytrują

    the healthy antioxidant-prooxidant balance in the body, and, in patients with
    thalassemia or hemochromatosis, promote iron overload. Vitamin C plays a role in
    collagen, carnitine, hormone, and amino acid formation.

    females. Children aged 1-3 years require only 15 mg of this vitamin per day. However,
    certain vitamin C supplement capsules contain usually 100-2000 mg per capsule, which
    is much larger than that required. A person who consumes these supplements, and also
    consumes the above mentioned foods on a regular basis, suffers from overdose that
    leads to toxicity. The upper limit for the intake of vitamin C is 2000 mg/day, which
    w...

    > Bardzo cię musi suszyć, jeśli myślisz o wypiciu na raz 40 litrów wody
    > (zawierającej 2 g witaminy C).

    Beczka będzie napełniana deszczówką 5 -10 razy rocznie, w zalezności od powierzchni
    dachu, a to już daje 500 gramów, czyli 0,5 kg suchej vitaminy C

    napisał:
    "Zastosowanie wody - spłuczka i myjka ciśnieniowa.
    Tanio! Teraz mam 1600litrów, będzie więcej

    Człowiek żyje 60 lat a może 80 i dłużej

    Załóżmy, że teraz ma 40 lat, to do 60-tki, zużyje 30 x 0,5 kg vitaminy C czyli 15 kg

    I załóżmy, że połowę zużyje do spłuczki, a połowę do myjki cisnieniowej.

    Czyli do 60-tki zużyje 7,5 kg witaminy C do mycia ciśnieniowego samochodu i njie
    tylko
    i ta vitamina, czyli kwas askorbinowy zanieczyści trwale grunt i w nim się osadzi
    trwale

    Kwas askorbinowy jest nico silniejszy od octu,
    czyli przez 20 lat będzie mył ciśnieniowo słabym octem samochód, podjazd i co się da

    Raka się dostaje na 2 sposoby

    Long Term Exposure
    Shock Exposure

    Albo alergen oddziaływuje długotrwale, przez lata

    albo jednorazowo, wypadek, uraz

    Moja ciocia zmarła na raka piersi, gdy pracowała przy prasie śrubowej i kreciła korbą
    z kulami żelaznymi, dla uzyskania większego momentu siły
    i jedna kula stalowa się odkręciła i ja uderzyła w piersi

    Zaczeło się leczenie, trwało 2 lata i zmarła na raka piersi.

    Teraz tak

    W gruncie będzie kilka kilogramów vitaminu C, czyli kwasu askorbinowego i zostanie on
    trwale skażony na lata.

    Rosliny polewane słabym kwasem octowym usychaja i uschną po polaniu kwasem
    i teren zostanie trwale skażony na długie lata.

    Jak to skażenie wpłynie na zycie domowników, psa, kota, to opisze literatura medyczna
    po latach.

    Znajomy ma dom, działkę, ogród za Łodzią
    i podlewał chwasty herbicytami, czy rundupem, aby ich nie było
    Wymył spryskiwacz , nalał czystej wody i podlał maliny i wszystkie uschły, bo nawet
    minimalne stężenie tego chemicznego syfu je zatruło.

    Zatem żadne 2 gramy kwasu askorbinowego a kilogramy vitaminy C skażą trwale grunt

    Oczyszczalnia ścieków oparta jest na kulturach bakterii i gdy kwas askorbinowy
    dostanie sie do ścieków i do oczyszczalni to zmieni pH w zbiornikach i to zauważą i
    będa sprawdzali, skąd ten kwas przyszedł, vbo maja oczyszczalnie oczujnikowane i
    zautomatyzowane.

    Ale rób jak chcesz