  • Data: 2019-03-10 22:15:40
    Temat: Re: Czyste powietrze :)
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 marca 2019 17:22:52 UTC+1 użytkownik nadir napisał:

    > Jest ich u nas ponad 2000 i to licząc tylko te Niemieckie oraz dostają
    > preferencyjne kredyty od Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju.
    >
    > https://wolna-polska.pl/wiadomosci/liczba-niemieckic
    h-supermarketow-polsce-2400-liczba-polskich-supermar
    ketow-niemczech-0-2017-04

    > No zwykła rynkowa konkurencja jak nic.

    http://static1.money.pl/i/h/203/art379595.jpg

    Ja tu jednak widzę dużą jednorodność i sporo polskiego kapitału.

    > Bo w Berlinie i Brukseli będzie krzyk i płacz?

    Bo będziesz kupował masło po 10 albo 15 pln.

    > No my akurat swoich samochodów nie produkujemy, ale na przykład w
    > Niemczech czy we Francji służby wszelakie mają obowiązek użytkować
    > samochody własnej produkcji. I nikt jakoś nie krzyczy, że to komuna.

    Można to podciągnąć pod bezpieczeństwo i rozumiem to. Ale mówimy o handlu
    kurczakiem i mąką dla zwykłego Kowalskiego. I Kowalski będzie miał mąkę
    najtaniej tylko wtedy jak rynek będzie wolny i nie regulowany.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.