  • Data: 2014-10-21 17:05:07
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy po co czyscic ;) Odpisalem a dopiero doczytalem reszte - kolejny
    > bezsensowny flame sie zapowiada dom VS mieszkanie :D
    > pozdr.

    A tam flame ;) ... warto po prostu uświadomić ludzi o plusach
    i minusach jednego i drugiego - a każdy sam zdecyduje.
    Nie jest tak, że coś jest dużo lepsze - a coś dużo gorsze.
    Jest tak, że coś jest lepsze na _dany_ moment w życiu konkretnej
    osoby. I tyle.

    Ja miałem gotowe pozwolenie na budowę i mnóstwo informacji w
    głowie od Was (za co dziękuję, bo wiele się nauczyłem czytając
    tę grupę) - sam mi chyba jakieś zdjęcia szalunków (pięknie swoją
    droga wykonanych) podsyłałeś... - ale póki co, zrezygnowałem.

    No i nie żałuję (na razie)... no może będzie mi tylko troche brakować
    widoku (pół)nagiej żonki opalającej się w trawie, (mamy zarośniętą
    działkę) ale to i tak najwcześniej na wiosnę, o ile będzie ciepła ;).

    Pozdrawiam,
    Aleksander.