    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: DZ, dosta?em wycen
    Date: Fri, 29 Nov 2013 10:35:15 +0100

    W dniu 2013-11-29 10:19, Budy pisze:
    > U?ytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > masz racje ale mi?dzy 8kz? a 34 jest spory zapas na kierownika. A poza tym -
    > zakopanie rury to nie cud techniki i koparkowy da sobie rade.

    Nie napisalem, ze sie nie da, tylko ze bezobslugowo to sie nie odbedzie.
    Z zycia wiem, ze nawet najprostsze sprawy ludzi przerastaja. Inna
    sprawa, ze inwestor ma w glowie co chce i jak to ma wygladac. A
    koparkowy? Toz on tylko dolki kopie i nie interesuje go co jak i po co.
    Wiec trzeba zalozyc, ze jak ktos przyjdzie do takiej roboty przeciez
    kompletnie merytorycznie nieprzygotowany to nalezy zalozyc, ze to
    zwyczajny debil.

    > Ja to mam wra?enie ze irek wydaje te pieniadze nieco dziwnie - moze ma za
    > du?o :-) Droga my?lenia adama jest znacznie lepsza.

    Aaaa nad tym to ja sie nie skupiam. Kazdy ma swoja filozofie zyciowa.
    Poki nie pyta jak tu by jeszcze wydac pieniadze to sie nie zastanawiam.
    Chcial pianke - ma pianke. Chce dziure w ziemi - niech robi.

    Pozdro.. TK