    From: ZS <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dach bez folii paraprzepuszczalnej
    Date: Mon, 10 Jan 2011 15:41:29 +0100

    W dniu 2011-01-09 20:00, adi pisze:
    > blacha a podnia laty kontrlaty i wiexba nic mu nie pozostaje jak
    > przekladka dachu

    Zrobiłem ten sam błąd przy pierwszej wiacie. W tym roku między krokwie
    ponabijałem folie paroprzepuszczalną. Nie było łatwo ale działa:) Na
    stole wycinałem paski 80cm folii i nabijałem z dwóch stron na wymiar
    76cm (tyle ile rozstaw krokwi) długie 4m (dokładnie 2x2m) cieniutkie
    listewki. Potem przykręcałem te listwy naciągając folie do krokwi przy
    dachu. Wygląda bardzo dobrze te listwy były 1cmx4cm.
    Przy drugiej wiacie na samochód już od razu dałem folie:)