  • 1. Data: 2011-01-09 18:27:46
    Temat: Dach bez folii paraprzepuszczalnej
    Od: Radek <p...@w...pl>

    witam
    Proszę o radę co mam zrobic nie dałem na dach folii paraprzpuszczalnej
    miała byc to zwykła wiata , ale w tamtym roku położyłem panele
    podłogowe, dzis przychodzę a tam z dachu "blacho dachówka" skrapla sie
    woda i kapie na panele co robić?

  • 2. Data: 2011-01-09 18:51:28
    Temat: Re: Dach bez folii paraprzepuszczalnej
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Sty, 19:27, Radek <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    > miała byc to zwykła wiata , ale w tamtym roku położyłem panele
    > podłogowe, dzis przychodzę a tam z dachu "blacho dachówka" skrapla sie

    A ocieplenie tam jakies masz wogole ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2011-01-09 18:54:20
    Od: Radek <p...@w...pl>

    W dniu 2011-01-09 19:51, Adam Szendzielorz pisze:

    > A ocieplenie tam jakies masz wogole ?
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.
    Nie na szczescie nie mam ale woda skroplona leci na panele

  • 4. Data: 2011-01-09 18:58:49
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Sty, 19:54, Radek <p...@w...pl> wrote:

    > Nie na szczescie nie mam ale woda skroplona leci na panele

    Czekaj.. Opisz jeszcze raz co Ty tam masz za warstwy od gory:

    1. Blachodachowka
    2. ... ?
    3. .... ?

    itp

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2011-01-09 19:00:39
    Od: "adi" <a...@g...com>

    blacha a podnia laty kontrlaty i wiexba nic mu nie pozostaje jak przekladka
    dachu

  • 6. Data: 2011-01-10 09:33:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    > blacha a podnia laty kontrlaty i wiexba nic mu nie pozostaje jak
    > przekladka dachu

    nawet jakby tam mial folie to i tak by sie skraplalo:)

  • 7. Data: 2011-01-10 14:41:29
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2011-01-09 20:00, adi pisze:
    > blacha a podnia laty kontrlaty i wiexba nic mu nie pozostaje jak
    > przekladka dachu

    Zrobiłem ten sam błąd przy pierwszej wiacie. W tym roku między krokwie
    ponabijałem folie paroprzepuszczalną. Nie było łatwo ale działa:) Na
    stole wycinałem paski 80cm folii i nabijałem z dwóch stron na wymiar
    76cm (tyle ile rozstaw krokwi) długie 4m (dokładnie 2x2m) cieniutkie
    listewki. Potem przykręcałem te listwy naciągając folie do krokwi przy
    dachu. Wygląda bardzo dobrze te listwy były 1cmx4cm.
    Przy drugiej wiacie na samochód już od razu dałem folie:)