  • 1. Data: 2011-01-09 11:45:50
    Temat: Pa pa !!
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Unsubscribe

    Marek

  • 2. Data: 2011-01-09 11:56:58
    Temat: Re: Pa pa !!
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Sty, 12:45, "4CX250" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Unsubscribe

    Uuuu kolejny po Tornadzie wykonczony przez grupe ;) Kto nastepny, kto
    bedzie nastepny ??
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2011-01-09 12:04:53
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    s.googlegroups.com...

    > Uuuu kolejny po Tornadzie wykonczony przez grupe ;) Kto nastepny, kto
    > bedzie nastepny ??

    A co mu sie stalo, ze tak nagle ?

  • 4. Data: 2011-01-09 12:09:16
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    W dniu 2011-01-09 13:04, kiki pisze:

    > "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> wrote in message
    s.googlegroups.com...

    > A co mu sie stalo, ze tak nagle ?

    może zakończył budowę ? ;)

    Michał

  • 5. Data: 2011-01-09 12:11:47
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

    > A co mu sie stalo, ze tak nagle ?

    Za bardzo się wczuł...
    Nie można się wczuwać, bo to grozi załamaniem nerwowym :-))

  • 6. Data: 2011-01-09 12:13:48
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Uuuu kolejny po Tornadzie wykonczony przez grupe ;) Kto nastepny, kto
    > bedzie nastepny ??
    > pozdr.
    \\

    oby kiki :)

  • 7. Data: 2011-01-09 12:15:26
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "robercik-us" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Za bardzo się wczuł...
    > Nie można się wczuwać, bo to grozi załamaniem nerwowym :-))

    Chyba tak :-) Ja traktuję rozmowy w internecie jak rozmowy z postami, a nie
    ludźmi i mam w związku z tym dystans do tego :-)
    Tacy jak on zostają później moderatorami i cenzurują wypowiedzi. Z tego
    powodu na fora na www nie zaglądam zbytnio.

  • 8. Data: 2011-01-09 12:21:02
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 9 Sty, 12:56, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > Uuuu kolejny po Tornadzie wykonczony przez grupe ;) Kto nastepny, kto
    > bedzie nastepny ??
    > pozdr.

    Dziwisz sie?
    Tutaj napawde trudno dyskutowac bo mimo ze jest czas i literki dosyc
    dobrze oddaja to co sie ma do przekazania to proste dyskusje ciagna
    sie dziesiatkami postow i zazwyczaj z tematem nie maja wiele
    wspolnego.

    Tez tu pisuje tylko okazjonalnie i nie wdaje sie w durne dyskusje.
    Swoje wiem, jak o cos pytam to wyciagam esencje, odfiltowuje
    besserweiserow i robie zeby bylo dobrze.
    Ale z perspektywy czasu widze ze ten czas na grupie to malo
    produktywny jest. Niestety...

  • 9. Data: 2011-01-09 12:29:32
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "ptoki" <s...@g...com> wrote in message
    l.googlegroups.com...

> [...]
    > besserweiserow i robie zeby bylo dobrze.
    > Ale z perspektywy czasu widze ze ten czas na grupie to malo

    Ale tutaj wolni ci takie rzeczy pisac i nikt ci posta nie ocenzuruje jak na
    forum muratora czy innych :-)
    To jest ta wyzszosc usenetu nad debilnymi php-boardami z tysiacem
    moderatorów.

  • 10. Data: 2011-01-09 13:02:48
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik kiki napisał:

> [...]
    > Tacy jak on zostają później moderatorami i cenzurują wypowiedzi. Z tego
    > powodu na fora na www nie zaglądam zbytnio.

    Ja tez nie lubię forów... cenię sobie szeroko pojętą niezależność :-))).