  • 51. Data: 2011-01-14 21:16:27
    Temat: Re: Pa pa !!
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:4104f6e6-a3dd-49b8-8380-

    >Widac, Ty lubisz byc u kogos w dupie...

    Jakos nie zauwazylem, zebys sie wyjatkowo udzielal na tej grupie, za to
    dziwnie osobiscie odebrales to pozegnanie.
    Ja akurat wiekszosc postow Marka czytywalem i nie wydaje mi sie, ze mial
    kompleks obrazonej panienki. Jakis tam powod mial, a co my rodzina, ze ma
    sie nam tlumaczyc? Chyba dorosly jest, wiekszosc z nas zdaje sie tez, wiec
    po co to mieso?

    Pozdro.. TK

  • 52. Data: 2011-01-16 21:22:27
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 14, 10:16 pm, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
> [...]
    > sie nam tlumaczyc? Chyba dorosly jest, wiekszosc z nas zdaje sie tez, wiec

    Pisze, na tematy, na ktorych sie znam - nie jestem "specjalista od
    wszystkiego", jak Kiki, Tornad, czy tamten Marek.
    Pamietam, ze mialem z nim jakies spiecia, wiec nie zaluje...

    Poza tym znam inne sposoby zegnania sie z towarzystwem, do ktorego
    czuje jakis szacunek.

  • 53. Data: 2011-01-16 22:50:32
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Pisze, na tematy, na ktorych sie znam - nie jestem "specjalista od
    >wszystkiego", jak Kiki, Tornad, czy tamten Marek.
    >Pamietam, ze mialem z nim jakies spiecia, wiec nie zaluje...

    Nie czuje sie kompetentny oceniania tu zadnego ze wspomnianych. Sam tez nie
    jestem idealny, wiec zostawiam sobie margines bezwladnosci. Troche racji
    napewno masz, ale kazdy z nich o ile dobrze kojarze pisze prawde i nie
    zauwazylem zeby czasem inna jak tu niektorzy. Wytykane bledy raczej
    przyjmuja bez obrazania sie a nie brna bez sensu dalej zmieniajac przy
    okazji zdanie odwracajac kota ogonem, co tez takie rzadkie na grupie nie
    jest. Dla tego nie ciesze sie, ze ludzie z wadami jak kazdy ale jednak na
    poziomie i z wiedza przestaja tu pisywac.

    >Poza tym znam inne sposoby zegnania sie z towarzystwem, do ktorego
    >czuje jakis szacunek.

    To prawda, ale to wolna grupa, ludzie przychodza bez przywitania i odchodza
    bez pozegnania. Taki jest internet i pewnie nie warto oceniac ludzi
    wylacznie wlasna krytyczna miarka swiata rzeczywistego. :-) No ale to Twoj
    poglad, a mi nic do tego.

    Pozdro.. TK