  • 41. Data: 2011-01-10 23:30:14
    Temat: Re: Pa pa !!
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:igg0h6$41d$1@mx1.internetia.pl...

    > Dla pieniedzy.

    Kiedys cos pisywal, ze gdzies tam czasem wyjezdza, wiec moze to i tak. :-)\

    Pozdro.. TK

  • 42. Data: 2011-01-11 08:50:36
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 10-01-2011 o 20:29:23 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "kiki" <k...@k...net> napisa? w wiadomo?ci

    > Glupota nie zna granic. Ja nie raz czytam posty po lebkach jak widze, ze
    > autor nieco zaczyna sie rozwodzic w temacie interesujacej dyskusji, ale
    > zeby
    > miec o to pretensje to co najmniej malostkowe. Tornad duzo wnosil do
    > grupy i
    > brak mi jego postow.
    Ale to był gawędziasz, nawet w prostym temacie rozwodził się że hej,
    poza tym dość często zabierał głos na temety które nie do końca znał.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 43. Data: 2011-01-11 09:16:06
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 11.01.2011 09:50, janusz_kk1 pisze:

    > Ale to był gawędziasz, nawet w prostym temacie rozwodził się że hej,
    Ale ciekawie opowiadał i przeważnie opowiadania te były poparte własnym
    doświadczeniem.

    > poza tym dość często zabierał głos na temety które nie do końca znał.
    Tak jak większość osób na grupach wszelakich.

  • 44. Data: 2011-01-11 11:36:19
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 10 Sty, 21:59, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > Do dupy z tym, ja przez te lata przyzwyczailem sie do poprzedniego nicka.

    To bylo imie a nie nick!! ;) No niech bedzie, zmieniam poprostu na
    Adam :)
    pozdr.

    --
    Adam ;)

  • 45. Data: 2011-01-11 19:06:46
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Ale to był gawędziasz, nawet w prostym temacie rozwodził się że hej,
    >poza tym dość często zabierał głos na temety które nie do końca znał.

    No bydy's perfect. :-)

    Pozdro.. TK

  • 46. Data: 2011-01-12 10:23:44
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On Jan 9, 12:45 pm, "4CX250" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > Unsubscribe
    >
    > Marek

    Jak masz nas w dupie to spier....i.
    ===========

    Ja nie bede tesknil, bo jest splonkowany od czasu kiedy zauwazylem ze
    rozmowa z nim nie ma sensu i przeinacza wszystko w taki sposób, zeby
    udowodnic swój punkt widzenia. Masochistom polecam poczytac jego belkot na
    elektrodzie, gdzie wszystkich którzy maja nizsze zuzycie wody od niego
    oskarzyl o bycie brudasami.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/

  • 47. Data: 2011-01-12 10:29:38
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote in message

> [...]
    > udowodnic swój punkt widzenia. Masochistom polecam poczytac jego belkot na
    > elektrodzie, gdzie wszystkich którzy maja nizsze zuzycie wody od niego

    Na elektrodzie jest jedna wielka cenzura. Tamten portal jest jedynie w celu
    wyswietlania reklam google i kazde inne dyskusje koncza sie wywaleniem z
    forum albo kasowaniem postów. Ma to wygladac cukierkowo :-)
    Szkoda tam nawet cos pisac :-)

  • 48. Data: 2011-01-12 11:18:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> napisal w wiadomosci

    > Masochistom polecam poczytac jego belkot

    I kto to pisze?

  • 49. Data: 2011-01-12 19:11:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> napisal w wiadomosci

    > I kto to pisze?

    No jak to kto? Nasz grupowy ekspert od ekonomii i finansow. Zaluj, ze nie
    czytales, bo pewnie nie wiesz, ze wysokosc udzielanych kredytow nie zalezy
    od kapitalu wlasnego banku. My wiemy, bo czytamy eksperckie posty. Tobie tez
    polecam..... belkot? Polityk?

    Pozdro.. TK

  • 50. Data: 2011-01-14 21:00:16
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 10, 9:41 pm, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Marek" <m...@g...com> napisal w wiadomosci

    > Oooo i jak milo mozna sobie podyskutowac budowniczym slangiem. Az czlowiek
    > poczul sie tak u siebie, brakuje tylko smrodu denaturatu nastepnego dnia z
    > ust wspoldyskutantow.
    > Szkoda tylko, ze nie wiemy dla czego nas opuscil.
    >
    > TK

    Widac, Ty lubisz byc u kogos w dupie...