  • 1. Data: 2011-01-09 14:20:44
    Temat: Wyko=3Fczenia mieszka=3F - remonty, nowocze=3Fnie i kompleksowo
    Od: alleBud <i...@a...pl>

    Zajmujemy si? kompleksowym wyko?czeniem mieszka?, biur, obiektów
    komercyjnych, bloków mieszkalnych, domów, apartamentów.

    Zakres prac:
    -prace wyburzeniowe, demonta?owe
    -prace murarskie, tynkarskie
    -systemy suchej zabudowy (?cianki dzia?owe, sufity)
    -kompleksowe ocieplenia i zabudowy poddaszy
    -prace elewacyjne
    -glazurnicze
    -monta? sanitariatów
    -hydrauliczne
    -elektryczne
    -malarskie tradycyjne i natryskowe (malowanie, g?ad? gipsowa, tapety)
    -parkieciarskie
    -osuszanie pomieszcze?
    -inne wyko?czeniowe i budowlane

    Ekipy kilkuosobowe sprawiaj? ze prace trwaj? bardzo krótko.
    Dysponujemy profesjonalnym sprz?tem.

    Podpisujemy umowy, nie pobieramy zaliczek, wystawiamy FV.

    Nasze us?ugi obejmuje gwarancja.

    Dysponujemy w?asnym transportem.

    Doradzamy klientowi.

    Wspó?pracujemy stale z projektantami wn?trz którzy pomog? zaaran?owa?
    ka?d? przestrze?.

    Dotrzymujemy terminów.

    Nie mamy ukrytych kosztów.

    Zadzwo? i umów si? na wycen? lub prze?lij projekt na e-mail.

    Przy wi?kszych zleceniach du?e rabaty.

    Ca?a Warszawa i okolice. 795 087 757 i...@a...pl

  • 2. Data: 2011-01-09 15:08:23
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik alleBud napisał:

    > Ca?a Warszawa i okolice. 795 087 757 i...@a...pl

    Po pierwsze ustaw sobie kodowanie, bo coś masz skopane...
    A po drugie...

    SPAMEROM I INNYM SKRYTOŻERCOM MÓWIMY STANOWCZE N I E !!!

  • 3. Data: 2011-01-09 17:04:37
    Od: ______ <...@...cd>

    W dniu 09-01-2011 15:20, alleBud pisze:
    Pierdol się:)

  • 4. Data: 2011-01-10 17:44:40
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "______" <...@...cd> napisał w wiadomości
    >W dniu 09-01-2011 15:20, alleBud pisze:
    > Pierdol się:)

    no poprostu zajebiste podejscie do klienta....

    --
    nie pozdrawiam
    Andrzej

  • 5. Data: 2011-01-12 13:53:07
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    "______" <...@...cd> wrote in message
    >W dniu 09-01-2011 15:20, alleBud pisze:
    > Pierdol się:)

    To sie nam tu pan popisał przed milionami sluchaczy...
    Moze troche spam, ale wydaje mi sie ze wielu moze sie przydac - umowe
    podpisza, zaliczek nie biora, fakture dają - bajka.
    --
    michalski, Kamień