  • 1. Data: 2011-01-09 17:47:36
    Temat: Izolacja podłogi na legarach, na stropie Kleina
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Bry,
    znalazłem w Sieci obrazek, wg którego zamierzam zrobić podłogę na strychu:
    http://img405.imageshack.us/i/izolacjakleina.jpg/
    Ale też wcześniej naczytałem się sporo na ten temat i...
    W której warstwie powinna znaleźć się izolacja od wilgoci?
    Filc/guma na całej długości dwuteowników? Pod samymi legarami nie wystarczy?
    Od spodu pomieszczenia ogrzewane. Strych nie jest ogrzewany, może kiedyś
    będzie. Dach tylko na razie jest bez izolacji.

    Czy warto jakoś zabezpieczać (antykorozyjnie) wystającą nad płytę stropową
    część dwuteowników?
    Zdjąłem polepę na kilku m2 stropu i wygląda to tak (fotka trochę ciemna ale
    dzięki temu widać żebra stropu):
    http://img513.imageshack.us/i/kleinco.jpg/

    Nie chcę wylewki. Chcę tylko mieć po czym chodzić i eweeentualnie kiedyś
    zacząć traktować poddasze jako użytkowe ale bez fajerwerków typu kuchnia,
    łazienka, sala taneczna ;)

    M.