  • 11. Data: 2011-01-09 13:06:47
    Temat: Re: Pa pa !!
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik ptoki napisał:

    > Tutaj napawde trudno dyskutowac bo mimo ze jest czas i literki dosyc
    > dobrze oddaja to co sie ma do przekazania to proste dyskusje ciagna
    > sie dziesiatkami postow i zazwyczaj z tematem nie maja wiele
    > wspolnego.
    >
    > Tez tu pisuje tylko okazjonalnie i nie wdaje sie w durne dyskusje.
    > Swoje wiem, jak o cos pytam to wyciagam esencje, odfiltowuje
    > besserweiserow i robie zeby bylo dobrze.
    > Ale z perspektywy czasu widze ze ten czas na grupie to malo
    > produktywny jest. Niestety...

    A i tak to chyba jedna z najlepszych grup w polskim usenecie :-))).
    Na innych to dopiero się odstawia...
    Nie jest tak źle, chociaż zawsze mogłoby być lepiej.

    Niektórzy nie wytrzymują i odchodzą..., ale to tylko dlatego, że za
    bardzo osobiście odbierają to, co się tutaj wypisuje. To nie potrzebne...

    Mnie grupa bardzo pomogła przy budowie...

    pozdr
    robercik-us

  • 12. Data: 2011-01-09 13:23:39
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl>

    > Uuuu kolejny po Tornadzie wykonczony przez grupe ;) Kto nastepny, kto
    > bedzie nastepny ??

    Witam
    Przez jakis czas mnie tu nie bylo i po przeczytaniu powyzszego resztki wlosów na
    glowie sie zjezyly !
    Co sie stalo ?
    Jak to ? To juz nie ma Tornada w naszym zacnym gronie ?

    Uuuu przykro mi :-(
    a tak fajnie sie czytalo i wiele mozna bylo sie dowiedziec.
    Mam nadzieje ze czasem z ukrycia czyta co tu sie i palce go swierzbia zeby
    klepnac w klawiaturke :-)

    Pozdrawiam wszystkich zjednoczonych w trudzie budowlanym, bez wzgledu po której
    stronie barykady tkwia, czy sa inwestorami czy wykonawcami.

    JM

  • 13. Data: 2011-01-09 13:27:24
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    s.googlegroups.com...

    > Uuuu kolejny po Tornadzie wykonczony przez grupe ;) Kto nastepny, kto
    > bedzie nastepny ??

    A ja sie nie ciesze. Nie ze bez bledow, ale wspomnieni przez Ciebie jednak
    cos wnosili.

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2011-01-09 13:32:29
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Przychodzi taki wiek ze jedni odchodza a mlodsi przychodza. Mimo to
    troche zal.

    KADAR

  • 15. Data: 2011-01-09 13:40:07
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Sty, 14:27, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > A ja sie nie ciesze. Nie ze bez bledow, ale wspomnieni przez Ciebie jednak
    > cos wnosili.

    Ale ja tez nie :) Szczegolnie Tornada mi tu brakuje bo on mi na
    poczatku mojej budowy w 2007r. sporo pomogl :) A Marek nie wytrzyma -
    gdyby chcial odejsc to zrobilby to po cichu - unsubscribe na usenecie
    nie dziala ;) :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2011-01-09 14:41:03
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 9, 12:56 pm, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > Uuuu kolejny po Tornadzie wykonczony przez grupe ;) Kto nastepny, kto
    > bedzie nastepny ??
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz.

    Trudno - to nie jest grupa terapeutyczna - trzeba miec nerwy...

  • 17. Data: 2011-01-09 15:29:03
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    bb.googlegroups.com...

    > Ale ja tez nie :) Szczegolnie Tornada mi tu brakuje bo on mi na
    > poczatku mojej budowy w 2007r. sporo pomogl :)

    A no wlasnie. On tak nie pisze oficjalnie czy niechcacy?

    > A Marek nie wytrzyma -
    > gdyby chcial odejsc to zrobilby to po cichu - unsubscribe na usenecie
    > nie dziala ;) :P

    No nie wiem, nie znamy powodu. Moze tylko strzelil focha bo tak nagle go
    naszlo...

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2011-01-09 15:54:09
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

    > No nie wiem, nie znamy powodu. Moze tylko strzelil focha bo tak nagle go
    > naszlo...

    Myślę, że zmieni nick i będzie dalej pisał...
    Już miał co najmniej trzy marko1a, tarnus i ten ostatni...cx...cośtam...

    To teraz może być Pierdykiewicz :-DDD

  • 19. Data: 2011-01-09 15:55:39
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

    > No nie wiem, nie znamy powodu. Moze tylko strzelil focha bo tak nagle go
    > naszlo...

    Tornad coś wspomniał ? Nie przypominam sobie, bo jego posty były długie :-)

  • 20. Data: 2011-01-09 15:56:49
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    t.googlegroups.com...

    > Trudno - to nie jest grupa terapeutyczna - trzeba miec nerwy...

    Na forum Muratora skasuja niewygodne posty i wszyscy beda "szczesliwi" :-)