eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDecyzja o warunkach zabudowy, brak słówka max przy określeniu wysokości › Re: Decyzja o warunkach zabudowy, brak słówka max przy określeniu wysokości
    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Decyzja o warunkach zabudowy, brak słówka max przy określeniu
    wysokości
    Date: Sun, 8 Nov 2009 03:13:12 +0100

    Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:hcup4a$6po$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > otrzymałem jakiś czas temu (niestety, ponad 14 dni) Decyzję o warunkach
    > zabudowy. Wszystko jest OK, gdyby nie detal na który nie zwróciłem uwagi
    > wcześniej...
    >
    > "Wysokość górnaj krawędzi elewacji frontowaj, jej gzymsu lub attyki - 5,0
    > m"
    >
    > Brakuje słówka max., a trudno szukać domu który dokładnie na tej wysokości
    > ma górną krawędź elewacji frontowej...
    >
    > Co ciekawe, w złącznik nr 2, Wyniki analizy, jest już napisane poprawnie:

> [...]

    Czarek
    jako projektant i wykonawca powiem ci tak
    WZ to bajka w porownaniu z MPZP
    mozna wszystko wynegocjowac z urzedem
    najlepiej jest porozmawiac z projektem w reku o ile nie jest jakis znacznie
    odbiegajacy od standartow
    tu poprostu popros o zmiane tak zeby ci pasowalo i wszystko

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl