  • Data: 2015-11-29 17:41:40
    Temat: Re: Definicja tapety winylowej?
    Od: Koziołek <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris napisał:
    > Napisz coś więcej po co to Tobie to będzie nam łatwiej.

    Chodzi o to, że sprzedałem z wyklejeniem i drukiem na niej, ok. 100 m2
    tapety. Sprzedawca twierdzi, że jest to tapeta winylowa na flizelinie, a
    klient, że nie, bo jest to "PCW na papierze", jak jest podane tutaj:
    http://www.neschen.com.pl/media/oferta/produkt?jaki=
    72

    Ja kupiłem tutaj - jest podane, że jest to tapeta winylowa na flizelinie:
    http://integart.com.pl/pl/oferta/produkt/281/TAPETA_
    SOLVOPRINT_NW/sector:281

    Klient dostał próbkę, w zamówieniu napisał "tapeta winylowa", a teraz jakby
    próbował się wyłgać, by nie zapłacić :( Argumenty, które od niego słyszałem,
    były "od czapy" - typu, że tapety winylowe to gruba folia winylowa, a PCW to
    nie winyl...
    Do tego zadzwonił sobie do centrali dystrybutora, który sprzedał mi tapetę
    jako winylową (kupiłem w oddziale w Krakowie), a tam jakaś panienka
    powiedziała mu, że nie mają tapet stricte winylowych, a ta którą zamówił, to
    winylowa w cudzysłowie.

    Pozdr.,

    Koziołek
    --