  • Data: 2010-08-15 06:40:03
    Temat: Re: Deskowanie dachu pod pap
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i46m0p$c6r$1@news.onet.pl...

> [...]

    A ja mogę?
    Przy twojej metodzie wełna również nie ociepli poddasza, ponieważ zawilgnie
    od wilgoci wykraplającej się na wewnętrznej stronie folii.
    To co mu proponujesz to chyba najbardziej skandaliczne pogwałcenie zasad
    krycia dachów, o jakim słyszałem , równie idiotyczne jak Barejowe zalewanie
    pożaru benzyną, zeby powietrze "zabrać" i ogień zgasić.

    J.