  • Data: 2010-08-15 08:22:12
    Temat: Re: Deskowanie dachu pod pap
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek P. pisze:

    > Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja mogę?
    > Przy twojej metodzie wełna również nie ociepli poddasza, ponieważ
    > zawilgnie od wilgoci wykraplającej się na wewnętrznej stronie folii.
    > To co mu proponujesz to chyba najbardziej skandaliczne pogwałcenie zasad
    > krycia dachów, o jakim słyszałem , równie idiotyczne jak Barejowe
    > zalewanie pożaru benzyną, zeby powietrze "zabrać" i ogień zgasić.

    Porównanie jest nietrafione.

    1. Kiki nie pisał o folii tylko o membranie.
    2. Nie wszystkie membrany nadają się do tego, by na nie bezpośrednio
    układać wełnę (wtedy trzeba robić szczelinę wentylacyjną) - rada:
    przeczytać instrukcję dla membrany
    3. Producenci wełny mają inne zdanie ntt. niż ty. No tak, ale oni się
    nie znają i "gaszą pożar benzyną".
    http://www.isover.pl/content/download/615/4101/file/
    ISOVER_Dachy_skosne_folder.pdf

    M.