  • Data: 2010-08-20 06:52:47
    Temat: Re: Deskowanie dachu pod pap
    Od: M <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości

    > No, ale wg Twojej terii jest to ciąg ciepłego powietrza (ciepło zostało
    > wywiane z nieosłonietej wełny).
    > Przy warunkach pogodowych o ktrórych mówiłem (temp w okolicach zera) -
    > to ogrzane powietrze powinno mocno przyspieszać proces topnienia sniegu.
    > Ty Ciagle uważasz, że w tej szczelinie jest niemal halny, który porywa
    > i strzępi wełnę. Takie warunki pewnie by panowały gdyby z zewnątrz nie
    > było podbitki i wiałby mocny wiatr.

    Przecież w podbitce masz wentylację (obowiązkowa w przypadku krycia
    papą). Co więcej w przypadku papy przekrój wentylacji musi być dużo
    większy niż w przypadku innych materiałów. Wpada tam zimne powietrze
    (-20C), które jest ogrzewane od wełny (do np. -18C), połać dachowa niech
    ma 4-6m - masz wtedy komin (bo wylot jest w szczycie).

    M.