  • Data: 2017-09-26 00:37:34
    Temat: Re: Detergent do mycia kostki betonowej
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Swego czasu jak ojciec na parowozach jeździł to worki po 50kg sody w domu były. Nie
    wiem do czego oni top w parowozie używali ale w domu na wsi sypaliśmy sodę do
    szczurzych nor w budynkach gospodarczych. Taka mało humanitarna metoda pozbycia się
    szkodników.
    Tak.tylko do tendrów sypali sodę ( węglan sodu) a do kreta używa się wodorotlenku
    sodu.Tu sód i tam sód, tyle wspólnego.Pośliń palec i połóż przez chwilę granulke
    kreta- poznasz różnicę.
    A na szczury działa tak średnio.Oczy mają czerwone i nosie kręci.Ale lepsze to, niż
    nic.