    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Date: Mon, 23 Sep 2013 10:31:03 +0200

    dyskusyjnych:l1ibjt$l40$...@u...news.interia.pl...

    > Chodzilo glownie o drogi, choc przyznam, ze calosc jest dosc ciekawa,
    > zwlaszcza o akcyzie co przeciez bylo do przewidzenia, bo to juz bylo
    > przerabiane.
    > Ziemkiewicz to jednak nie byle kto. Zwykle to co pisze jest jednak prawda.
    > Chcesz to sprawdz, mi sie nie chce.

    W tym sęk, że nie mogę sprawdzić bo dziennikarzyna nie podał żadnych
    konkretów. Nie mogę też sobie wyrobić własnego zdania bo nie podał nawet
    takich szczegółów jak od kiedy ta dyrektywa była znana i kto podejmował
    decyzje. To rola dziennikarza jest prowadzić śledztwo a nie moją.

    > Jak juz kiedys pisalem mam w zyciu cos innego do roboty zamiast byc w
    > ciaglej opozycji do wszystkiego. O drogach sam kiedys wspominales, ze jest
    > lepiej i ja nie chce tego widziec czepiajac sie ekranow dzwiekochlonnych,
    > a tym czasem prawda jawi sie co najmniej dyskusyjnie.
    > Wiec jest tak: ja wierze w to co pisze autor, a Ty wykaz, ze jest inaczej.
    > Wiem, ide na latwizne, ale takie sobie zrodlo przyjalem. Chcesz to wykaz,
    > ze to nie jest prawda.

    Nie chcę :-)
    Mam rodzinę z którą właśnie spędziłem kolejny przyjemny weekend poza domem.
    Mam swój ogródek do urządzenia i mam przyjaciół z którymi miło spędzam
    wieczory.

    Jak chcesz podyskutować to podaj linka do faktów ja nie mam czasu i ochoty
    na prowadzenie śledztwa.

    Pozdrawiam
    Ergie