  • 1. Data: 2013-09-20 15:25:23
    Temat: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news-w
    -cieniu-smolenska,nId,1029812

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-09-20 18:21:50
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:l1hic4$ulg$...@u...news.interia.pl...

    > http://fakty.interia.pl/felietony/ziemkiewicz/news-w
    -cieniu-smolenska,nId,1029812

    Wybacz nie dałem rady przeczytać całości. Doszedłem do drugiego akapitu
    (tego o przedszkolach) i zamknąłem stronę.

    Co do pierwszego akapitu to nic z niego nie zrozumiałem poza tym, że jakieś
    drogi zostały wybudowane na za mały według autora nacisk na oś. Niestety ten
    artykuł (a przynajmniej ta część którą przeczytałem) to jakiś bełkot. Ani
    numeru dyrektywy, ani tytułu, ani linka. Nic, tylko tyle że jest zwana jakoś
    tam. Nie napisane nawet kiedy wejdzie w życie tylko, że "niebawem". To ma
    być dziennikarstwo?

    W tym bełkocie nie znalazłem żadnych konkretnych informacji oprócz tego że
    autorowi coś się nie podoba tylko nie sprecyzował co. Chcesz podyskutować
    ok, ja jestem zawsze chętny ale dyskutujmy na podstawie _faktów_. Podaj
    jakiegoś linka ale do merytorycznego artykułu a nie bełkotu albo napisz
    konkretnie o czym chcesz dyskutować.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-09-20 21:59:40
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

> [...]
    > bełkot. Ani numeru dyrektywy, ani tytułu, ani linka. Nic, tylko tyle że
    > jest zwana jakoś tam. Nie napisane nawet kiedy wejdzie w życie tylko, że

    To sie nazywa publicystyka. A wielu jest takich który by chętnie przyłożyli
    ziemkiewiczowi - chociazby poprzez wskazanie ze pisze jakies niesprawdzone
    bzdury. Ale jakos sie to nie zdarza. Zatem, nie sprawdzając źródeł - gdybym
    miał sie zakładac co do faktów stawiałbym na wersje ziemkiewicza.

    Ale chwile poguglałem - dyrektywa ma numer 96/53/WE96/53/WE96/53/we, a tu
    masz mapę jakie drogi mamy http://truckmapa.wagaciezka.com/ , kliknij "Drogi
    krajowe 11,5 tony/oś"
    i zobacz gdzie nasze tir bedą mogły jeździć -do Kielc, czy do Wałbrzycha nie
    dojadą wcale.

    Przeczytaj artykuł do końca...

    b.

  • 4. Data: 2013-09-20 22:35:57
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-20 18:21, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    -cieniu-smolenska,nId,1029812

    > Wybacz nie dałem rady przeczytać całości. Doszedłem do drugiego akapitu
    > (tego o przedszkolach) i zamknąłem stronę.

    Chodzilo glownie o drogi, choc przyznam, ze calosc jest dosc ciekawa,
    zwlaszcza o akcyzie co przeciez bylo do przewidzenia, bo to juz bylo
    przerabiane.
    Ziemkiewicz to jednak nie byle kto. Zwykle to co pisze jest jednak prawda.
    Chcesz to sprawdz, mi sie nie chce. Jak juz kiedys pisalem mam w zyciu
    cos innego do roboty zamiast byc w ciaglej opozycji do wszystkiego. O
    drogach sam kiedys wspominales, ze jest lepiej i ja nie chce tego
    widziec czepiajac sie ekranow dzwiekochlonnych, a tym czasem prawda jawi
    sie co najmniej dyskusyjnie.
    Wiec jest tak: ja wierze w to co pisze autor, a Ty wykaz, ze jest
    inaczej. Wiem, ide na latwizne, ale takie sobie zrodlo przyjalem. Chcesz
    to wykaz, ze to nie jest prawda. Budyn w swym profesjonalizmie nizej
    podaje jakies zrodla, wiec cos w tym jest.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2013-09-20 23:52:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 20 Sep 2013 22:35:57 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

> [...]
    > przerabiane.
    > Ziemkiewicz to jednak nie byle kto. Zwykle to co pisze jest jednak

    przecież cały tekst jest tylko po to by znów napisać o Smoleńsku.
    niech on się lepiej zajmuje pisaniem książek

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2013-09-21 09:02:15
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > przecież cały tekst jest tylko po to by znów napisać o Smoleńsku.
    > niech on się lepiej zajmuje pisaniem książek

    nie do konca. Zauważ ze pisowi mocno podrosło w sondażach jak kaczynski
    przestał sie wypowiadac w mediach i kazał sie zamknąć maciarewiczowi.
    Mozna sie zastanawiac dlaczego zdecydował sie teraz gadac - z całą
    swiadomoscią ze salonowe media rzucą sie na niego.
    Czyżby słupki poszły w górę za szybko a do wyborów daleko?
    Więc znów smolensk itd...

    b.

  • 7. Data: 2013-09-21 09:18:01
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-20 23:52, masti pisze:

    > przecież cały tekst jest tylko po to by znów napisać o Smoleńsku.
    > niech on się lepiej zajmuje pisaniem książek

    Nie interesuje mnie tekst o Smolensku. Interesuje mnie tekst o drogach.
    Gadalismy tu nie raz jak to w kraju jest pieknie, jakie to drogi
    powstaja, a tu okazuje sie, ze kolejnu zonk.

    Pozdro.. TK

  • 8. Data: 2013-09-21 09:45:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > To sie nazywa publicystyka. A wielu jest takich który by chętnie
    > przyłożyli ziemkiewiczowi - chociazby poprzez wskazanie ze pisze jakies
    > niesprawdzone bzdury. Ale jakos sie to nie zdarza.

    Ryli? Sprawdz co na ten temat sadza sady.

  • 9. Data: 2013-09-21 09:49:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > swiadomoscią ze salonowe media rzucą sie na niego.
    > Czyżby słupki poszły w górę za szybko a do wyborów daleko?

    Eeeee, sugerujesz, ze pis chce sobie obnizyc slupki, i zmagazynowac przewage
    by ja wyjac tuz przed wyborami? Zaiscie prawdziwy Jaroslaw Makjawelski.

  • 10. Data: 2013-09-21 09:54:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Nie interesuje mnie tekst o Smolensku. Interesuje mnie tekst o drogach.
    > Gadalismy tu nie raz jak to w kraju jest pieknie, jakie to drogi powstaja,
    > a tu okazuje sie, ze kolejnu zonk.

    Ale sugerujesz, ze o zonkowatosci decyduje tekst publicysty?

    1. W zadnym kraju nie znajdziesz ogolnego zadowolenia ze stanu drog, ani w
    ogole z jakisci uslug jakie panstwo realizuje za pobierane podatki.
    2. Jesli jezdzisz i obiektywnie podejdziesz do rzeczywistosci, to nie ma
    sily - przyznasz, ze drogi sie polepszaja (nie wskazuje czyja to zasluga,
    choc po mojemu w ogromnej czesci UE). Przy czym dotyczy to glownych arterii,
    i taka polityka ma sens.