  • 111. Data: 2013-09-23 20:30:12
    Temat: Re: Dla Ergiego w celu wiekszego zadowolenia :-)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości
    news:l1phr1$trd$2@usenet.news.interia.pl...

    > Tusek to oszust, a Gierek to nieudacznik z wizja.

    W tym trybie - zgryzliwie nazwe go "zgorzknialy emeryt" to:
    1. Polityk to oszust
    2. Handlowiec to oszust
    3. Prawnik to oszust
    4. Lekarz to oszust
    itd

    Na kazdego mam "dowody".

    BTW Co do Gierka, to takich wizjonerow mamy kilkadziesiat milionow w Polsce.

  • 112. Data: 2013-09-23 21:14:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 23.09.2013 o 11:58 Ghost <g...@e...pl> pisze:

    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Zgodnie ze zdrowym rozsadkiem ekperta (lesnictwa) to "samolotami nie
    > lata sie po lesie"
    Ooo i tego się będę trzymał :)

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 113. Data: 2013-09-24 08:52:18
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 22.09.2013 o 23:36 masti <g...@t...hell> pisze:

    > no właśnie. poszukaj i zrozum. Długi Gierka były wielokrotnie wyższe niż
    > obecnie.
    Powiem krótko, bredzisz.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 114. Data: 2013-09-24 08:52:52
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 23.09.2013 o 10:31 masti <g...@t...hell> pisze:

> [...]
    a-dlug-gierka

    > jakie fabryki? większość kasy pozyczonej przez gierka poszła na
    > konsumpcję
    > i zakup licencji.
    znowu bredzisz.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 115. Data: 2013-09-24 08:54:56
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 23.09.2013 o 11:12 masti <g...@t...hell> pisze:

    > czego nie rozumiesz w tym, że za te fabryki zapłacono w koszcie licencji
    > a ich wartość w obecnych czasach jest niższa niż gruntu na którym stoją?
    Po raz 3 bredzisz. Fabryki sprzedają już od 20 lat i dały sporo % budżetu
    państwa.
    Tak więc jak nie wiesz to przestań pierd..ć jak potłuczony.
    --

    Pozdr
    Janusz