  • Data: 2010-02-09 21:29:15
    Temat: Re: Dla milosnikow :-)
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hkse07$sma$1@mx1.internetia.pl...

> [...]

    Zapomnialem ostatnio, w kontekscie ataku na WTC wizerunek rzadu USA jak dla
    mnie nie jawi sie wyjatkowo humanitarnie.

    > Kto wie czy to (kredyty) nie jest ich (rozwinietych gospodarek) glownym
    > napedem - one nia maja lokomotywy pt. sprzedajmy nasza tania prace tym
    > rozpasanym konsumpcjonistom.

    To tez, ale jednak PKB, czy scislej PNB rosnie szybciej. To by wskazywalo,
    ze zycie na kredyt jest procesem wtornym. Zreszta na grupie optymistow
    kredytowych przybywa. Sa czasami grupowe zalozenia, ze sredni miesieczny
    dochod rodziny to 8000 netto, pytanie tylko gdzie ja zyje? Cos w stylu, nie
    jest zle, bedzie tylko lepiej to mozna nieco wiecej na kredyt. Z czasem
    zobowiazanie bedzie relatywnie spadac. Nie pierwszy raz chocby na tej grupie
    czytalem o statystycznym wzroscie pensji na przestrzeni ilus tam lat, a jak
    wiadomo psychologia w ekonomii to jeden z wazniejszych czynnikow. Nikt nie
    martwi sie pojeciem dobrobytu ekomicznego netto i nie wielu zauwaza, ze
    wyzsze zarobki nie zawsze czynia nas bogatszymi. Przykladem moze byc Tornad
    opisujacy czasami stosunek zarobkow do kosztow w USA, no ale grunt to
    wierzyc. :-)

    Pozdro.. TK