    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla sceptyków i niedowiarków
    Date: Tue, 31 Jan 2012 11:37:21 +0100

    news:jg8fk2$2n7$1@inews.gazeta.pl...

    >nie rozpatrywałem sprawy w ten sposób ze bierzemy kredyt na solary i
    >dopłatę a kredyt spłacamy na drugi dzień. Da sie? Ile taka >kombinacja moze
    >kosztować?

    Cokolwiek co by szło przez bank będzie drożej. Bank wymaga jakiś zgodności,
    oświadczeń firm, certyfikatów, jakiegoś ubezpieczenia kredytu, założenia
    konta. Ty wszystko kosztuje niepotrzebnie pieniądze. Mało tego, od
    umorzonych odsetek trzeba zapłacić podatek.
    To co ja miałem dofinansowanie to była prosta jak cep forma. Umowa między
    mną a urzędem ochrony środowiska była jednostronna czcionką 10 z czego
    połowa jej treści to były dane moje i urzędu. Oni dają kasę 500zł od metra
    ale nie więcej niż 3tyszł a ja w zamian gwarantowałem że kolektory będą stać
    u mnie przez dwa lata. To wszystko. Do niczego więcej się nie zobowiązywałem
    a oni nic więcej nie chcieli.

    Marek