    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla sceptyków i niedowiarków
    Date: Tue, 31 Jan 2012 05:04:12 -0800 (PST)

    On 31 Sty, 11:23, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:
    > Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:47061e30-b9b1-4270-a30f-120eb0569486@
    gi10g2000vbb.googlegroups.com...
    > On 31 Sty, 08:55, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:> Użytkownik "ptoki"
    <s...@g...com> napisał w

    > Na tych slupkachhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/731e5d68
    84d429d5.html
    > nie ma ani razu 12kWh.
    > W niedziele jest 8kWh w piatek 10kWh.
    > Nawet jak podbijesz te 6-8 do 12-16 to i tak zyski zimowe sa na tyle
    > niewielkie ze sens inwestycji przy kosztach dodatkowych na poziomie
    > 10-15kzl jest taki sobie.
    >
    > Ptoki ty masz kurzą ślepotę czy co???
    > Ty popatrz na właściwe słupki a nie na godziny pracy na tym wykresie.

    Bialy slupek nad literkami Ni konczy sie troche za polowie odleglosci
    miedzy 5 a 10.
    Czarny cienki to delta T.
    Obok jest wyjasnienie i najpierw jest czarny gruby pasek - godziny
    potem cienki czarny - roznica temperatur
    a na koncu bialy lasek (no, niech bedzie zielony) i to jest ilosc
    energii.

    Wyjasnij mi jak krowie na miedzy gdzie popelnilem blad.

    > Przecież ty nawet wykresu statystyk z objasnieniami obok nei potrafisz
    > zrozumieć.
    >
    > Buahahahahahaha!
    >
    > Reszty twojej wypowiedzi NAWET NIE CZYTAM.

    No, smiej sie smiej.
    Sterownika twojego nie znam ale to moze ty zle czytasz co pokazuje?