eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego w Polsce pompa ciepła klimy, monoblock jest sprzedawana do centralnego ogrzewania ? › Re: Dlaczego w Polsce pompa ciepła klimy, monoblock jest sprzedawana do centralnego ogrzewania ?
  • Data: 2021-09-23 14:20:35
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce pompa ciepła klimy, monoblock jest sprzedawana do centralnego ogrzewania ?
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/09/2021 13:47, a a wrote:
    > i pompa ciuepla typu monoblock ma przeznaczenie wyłącznie do klimy

    Upadłeś na głowę?

    https://haier-ac.pl/pompa-ciepla-cocwu-r32/

    > Ale w polskim klimacie monoblock klimy nie nadaje się do centralnego ogrzewania, bo
    zostal zaprojektowany do innego przeznaczenia

    Gówno prawda, pompy sprzedawane są pod zastosowanie jako ogrzewacze c.o.

    > Należy o tym pamiętać, aby nie kupić pompy ciepła do klimy typu monoblock, gdyż nie
    nadaje się do centralnego ogrzewania.

    Upadłeś na głowę? One sę sprzedawane *POD* centralne ogrzewanie,
    wyłacznie w tym celu ludzie je kupują.

    Klimatyzator monoblock? Nie widziałem jeszcze, choć nie wykluczam że są,
    z obiegiem wody.

    > I monoblock się wyłącza gdy mrozy -20 C, bo tak zostal zaprojektowany

    Upadłeś na głowę?

    https://library.mitsubishielectric.co.uk/pdf/book/PU
    HZ-HW50-140VHA2-YHA2#page-2

    Pompy wytrzymujące -25 i dające ciepło to normalna rzecz.

    > Nie wiem kto promuje takie wadliwe rozwiązanie w Polsce i dlaczego

    Niemieccy reptalianie.