  • Data: 2015-08-05 15:14:23
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 14:38:45 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Patrz w przyszłość a nie w przeszłość. Jeśli może się przytrafić spalenie domu >i
    brak papierka od kominiarza to i konieczność szukania pracy daleko od domu też
    >się może zdarzyć. Popuśc wodze wyobraźni, życie potrafi zaskakiwać bardziej niż
    >wyobraźnia.
    Tu trudno się z Tobą nie zgodzić
    Ale tez dość prawdopodobna jest sytuacja że właściciel Twojego mieszkania przyjdzie i
    powie "wypad"
    W 2001 mieszkanie kupiłem, mieszkałem do 2008 potem wynajełem. Do dzisiaj za 1
    miesiąc kasy nie dostałem(jak jedni się wyprowadzali, drudzy wprowadzili, w
    międzyczasie niewielki remont)
    Od 2008 do dzisiaj mam na czysto z tego szybko licząc 50tys. U mnie na plus ta kasa u
    moich lokatorów na minus. No i ja mam ciągle mieszkanie warte raz mniej raz więcej
    ale jest.
    W 2008 pisali mi podobnie jak Ty teraz- że bez sensu, że sprzedaj, że się nie opłaca
    itp.
    W międzyczasie dom wybudowałem i kolejne lokale mieszkalne pod wynajem dokupiłem.