  • Data: 2015-08-05 15:50:43
    Temat: Re: Do Kogutka/Zenka odnośnie kosztów posiadania domu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 sierpnia 2015 15:39:34 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Akurat to że mi powie spierdalaj jest mało prawdopodobne.
    Gościu ma mieszkanie, ty wynajmujesz. Jak sam piszesz strty gośc raczej na Tobie nie
    ma. czyli jednak warto mieć swoje.
    A cop do skończenia kasy?: jak się Tobie skończy to gościu powie wypierdalaj i
    wypierdolisz na bruk. Norę socjalną dostaniesz może za kilka lat.
    Ja się mi kasa skończy to najwyżej przy świeczce będę siedział i wode z rzeki w
    pojemnikach nosił ale we własnym mieszkaniu będę siedział i dach nad głowa miał.