  • Data: 2017-12-13 13:03:12
    Temat: Re: Do Zenka: fotele kinowe
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-12 o 12:14, Kris pisze:

    > Byle jak
    > http://www.telepolis.pl/wiadomosci/iphoney-zwalniaja
    -za-sprawa-starzejacej-sie-baterii,2,3,40798.html

    Tlumacza to dluzszym czasem dzialania kosztem wydajnosci.
    Ale.. Ogladalem z synem ostatnio zdjecia z naszych wakacji jakie robil
    telefonem iP SE. Powiem szczerze - pieknie, pieknie. Trudno rozpoznac co
    bylo robione aparatem a co telefonem. Co mnie zdziwilo, w porze miedzy
    zachodem slonca a wschodem ksiezyca zrobil wcale nie gorsze zdjecia jak
    ja aparatem, ogladane na tablecie 8". Wiadomo szumy wieksze itp., ale
    jak na takie warunki i nie majac nic innego pod reka da sie tym
    telefonem zrobic calkiem fajne zdjecia zaraz po zachodzie slonca. Nie ma
    wcale tak wiele konkurencyjnych telefonow robiacych tak dobre zdjecia
    bez grzebania w ustawieniach. A innych telefonow 4" robiacych takie
    zdjecia nie ma w ogole.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.