  • 1. Data: 2010-01-05 18:49:33
    Temat: Re: Dobra wiadomo�� dla palaczy (kominkowych)
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > W przypadku brykietu,
    >
    > Podobno ogólnie z tym określaniem z czego jest brykiet to sciema
    > poszczególni producenci musieli by segregować trociny,
    > ew. dokładnie mieszać w ustalonych proporcjach.
    >
    > Pzdr
    >
    > JKK

    To ze piszą dębowe to tylko podpucha dla klienta. Wiedziałeś że dąb
    energetycznie jest gorszy od sosny? Ja do pewnego momentu nie wiedziałem. Jeśli
    ja nie wiedziałem to znaczy ze nikt o tym nie wie. Tez myślałem że jak napisane
    " brykiet dębowy" to on super będzie. A on gorszy od brykietu z brzozy albo olchy.