  • Data: 2011-05-19 14:44:53
    Temat: Re: Docieplenie domu, styropian i już nic nie wiem
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Shaman wrote:

    > Do tego dochodzą jeszcze szczegóły wykonawcze przy obróbki
    > narożników i wzmocnienia przy narożnikach otwórów, ale naprawdę
    > nie chcę się wypowiadać bo moja wiedza jest szczątkowa i
    > jedynie teoretyczna.

    Dochodzi do tego jeszcze sposób klejenia. Jeśli
    wykonawca się ogranicy do dwóch placków zamiast
    większe ilości placków + kleju po obwodzie - to
    też z tego powodu może być niefajnie..

    także wybitnie niefajnie może być jeśli wynawcy
    przyjdzie do głowy używanie zaprawy klejącej do
    wypełnienia szczelin powstałych pomiędzy płytami
    styropianu.

    o tym że przy kładzeniu dwóch warstw, warstwy te
    powinny być wobec siebie przesunięte chyba już
    inni napisali..

    nie zaszkodzi poczytać
    http://termodom.pl/modernizuj/docieplenie___bledy_wy
    konawcze

    i pogooglowanie za tematem "błędy wykonawcze" +
    styropian lub docieplenia..

    Albert Einstein (1879-1955)