    From: "Michał" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dodatkowy styropian na ściany fundamentowe.
    Date: Tue, 7 Apr 2009 22:29:26 +0200

    Użytkownik "tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości
    news:1562.00000469.49dbaad2@newsgate.onet.pl...

    > To, ze on jest rozcienczalny woda wcale nie znaczy, ze po wyschnieciu nie
    > bedzie styropianu degradowal.

    Ty Tornad to ludzi o zawał serca możesz doprowadzić :), poleciałem na dwór,
    odkopałem wiadro o sprawdziełem na stornie producenta ..... ! Ufffff można
    stosować do styropianu, wcześniej już kiedyś to weryfikowałem, ale ty mnie o
    zawał serca o mało co nie doprowadziłeś.
    http://www.denbraven.pl/produkty.php?produkt=243

> [...]
    > szybko wysycha woda. W czasie tego wysychania te kropelki bitumu czesciowo
    > lacza sie z soba, tworzac mniej lub bardziej jednolita blone i wtedy ona
    > zaczyna wysychac. I wysycha sobie swoim rytmem, czesto dlugo nawet kilka
    > dob
    > zaleznie co to jest. A niektore jak np. asfalty schna przez lata cale.
    > Mysle, ze po tym "wykladzie" sam dojdziesz do wlasciwych wnioskow.
    > Z tym, ze na produkcie powinno pisac, czy jest on agresywny w stosunku do
    > styropianu a jesli tego nie pisze, nalezy o to zapytac.

    Tornad jak się czyta twoje posty to, każdy z nich to całe wykłady, zawsze
    jak je czytam to mi szczęka opada skąd ty to wszystko wiesz :). No wiadomo
    skąd, ale ty to masz w małym palcu.
    Właściwie jakby zebrać twoje posty to można książkę napisać :).
    A wracając do tematu, mogę ten styropian przykleić na klej, bądź tylko
    przyłożyć do istniejącego i zasypać "piaskiem".

    Pozdrawiam Michał