eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ? › Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z rozbiórek ?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 21 Aug 2021 13:11:55 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dom całoroczny w ogródkach działkowych - skąd materiały z
    rozbiórek ?
    From: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 21 August 2021 at 20:10:28 UTC+2, WS wrote:
    > sobota, 21 sierpnia 2021 o 16:53:05 UTC+2 4kogu...@
    > meryci i renciści od razu dostawali by bonifikatę 95% bez stażu. Nawet było jakieś
    głosowanie i ktoś napierdolil do pustych łbów działkowiczów że jak uwlaszcza to zaraz
    będą na działkach warsztaty
    pokomunistycznych gap to nic takiego się nie stanie. Kilka milionów jest takich
    działek w RODach w Polsce.
    https://goo.gl/maps/RCKmZPWXbTpRSS4i6 na 99,99999% teren by deweloperzy wykupili
    i...po działkach.
    ktoś umrze, spadkobiercy zaraz toto sprzedadzą... zapewne na początek zaczną
    "upierdliwe" działania, żeby reszta też sprzedała...
    zmiany właściciela. Działki nie można sprzedać. Można sprzedać jedynie to co na niej
    jest. Kupowanie działki w ROD jest skrótem myślowym. Nie ma możliwości kupienia
    ziemi.
    > Dokładnie o tym napisałem ;) organizacja jaka jest to jest, ale dokąd się da
    zabezpiecza działki przed wszelkimi zakusami. Na wywłaszczenie raczej nie pomogą, ale
    zapewniają,że nikt (deweloperzy...)
    > nie kupi kawałka działek i nie zacznie robić problemów. Jeśli przejdzie
    "uwłaszczenie" to nawet jak działkowcy za 0PLN je dostaną, to kilka lat i będzie po
    działkach... Jeśli jest kilkuset właścicieli, to sporo z nich zacznie sprzedawać, a
    nowy właściciel prowadzeniem ogrodów działkowych raczej nie będzie zainteresowany...
    Aktualnie "jakoś" to działa, np. sąsiad z bloku odkąd pamiętam, (~40 lat?) co weekend
    jeździ sobie na tą działeczkę... jak mu w zamian dadzą na wypasioną furę ;) to może i
    fajnie wygląda na początku, ale po kilku latach będzie bez niczego :( ani kasy ani
    działki...
    ważne, ważne
    znalazłem styl rezydencji jaką chcemy zbudować w ogródkach działkowych

    Chata chłopa pańszczyźnianego z 17 wieku

    Tutaj szczegóły
    https://www.onet.pl/turystyka/onetpodroze/jak-mieszk
    ali-chlopi-panszczyzniani-lochy-szalasy-okopciale-bu
    dy/cnrp33b,07640b54

    Była światowa moda na ziemianki typu Hobbit House
    https://www.bing.com/images/search?q=hobbit+house&fo
    rm=HDRSC2&first=1&tsc=ImageBasicHover

    ale chata chłopa pańszczyźnianego jest zdrowsza, bo z naturalnych materiałów i
    wybudowana ponad gruntem, czyli nie grozi wilgoć i reumatyzm, pleśń, robactwo.

    Może być i chlewik.

    Ławy do spania to doskonały pomysł na zawilgocone materace, pościel.

    Czyli nie dom Hobbita ale chata chłopa pańszczyźnianego, z uwagi na limit 25 m2.

    Nie piętrowa, ale może być strych na sprzety, czyli dach spadzisty