    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom do kupienia z 1964 roku; czy warto?
    Date: Sun, 11 Mar 2012 14:34:02 -0700 (PDT)

    W dniu niedziela, 11 marca 2012, 22:08:59 UTC+1 użytkownik tomekx napisał:

    > stropach żywicą (ale to tylko przypuszczenia). Myślę, że to tyle z remontu i
    > raczej nie jest to majątek.

    Jestes wielkim optymista.

    > Chciałbym się tylko Was spytać o rady, co jeszcze można się w takim domu
    > spodziewać poza tym co wymieniłem do remontu. Jak wyglądało budownictwo w

    Od wszystkich instalacji (co, wod-kan, elektryka), przez izolacje poziome/pionowe
    (fundamentow, scian piwnicznych), po wymiane stolarki (w jakim stanie sa okna, drzwi,
    brama garazowa?).

    W praktyce moze sie okazac ze taniej bedzie wybudowac nowy, niz remontowac stary.
    Stara chaupa to tylko problemy. Sprawdz jeszcze czy nie ma tam szkod gorniczych, czy
    sciany nie pekaja etc.
    pozdr.

    --
    Adam