  • Data: 2010-12-14 22:43:57
    Temat: Re: Dom prefabrykowany - ufać temu?
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Gru, 12:17, "/// Kaszpir ///" <k...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Standard niemal e pod klucz. Jedynie czego b dzie brakowa o to drzwi
    > wewn trznych (cho drzwi pomi dzy gara em a kot owni s ) , brak armatury ,
    > brak kafelek/paneli (cho w kot owni i gara u b d ). ciany b d wymaga y
    > pomalowania.

    Kaszpir - nie wnikam w cene (dla mnie wysoka choc zalezy ile dzialka
    jest warta) ale standard "pod klucz" to zupelnie co innego. Z tego co
    rozumiem to Ty dostaniesz dom z golymi scianami i wylewkami. Skoro
    gory nie wliczasz to domyslam sie, ze tam zabudowy KG nie bedzie? Dla
    mnie to jest raczej stan surowy zamkniety (z instalacjami), niz "pod
    klucz", czy nawet developerski. Jezeli uwazasz ze musisz "tylko"
    polozyc kafelki, panele i armature to niezly z Ciebie optymista, bo
    dla mnie to musisz zrobic CALE wykonczenie - a to jest
    gooooooooooooooooora pieniedzy :-)) Czy w cenie masz wliczone
    ogrodzenie, utwardzony podjazd / chodnik do wejscia ? Jaka brama
    garazowa - z napedem chociaz? Jakie drzwi wejsciowe ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.