    From: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom prefabrykowany - ufac temu?
    Date: Thu, 16 Dec 2010 02:46:06 -0800 (PST)
    <ie9oju$4ai$1@news.onet.pl> <ie9qv6$48f$1@inews.gazeta.pl>
    <ie9sel$grf$1@news.onet.pl>
    <4...@v...googlegroups.com>
    <iea35e$bq6$1@news.onet.pl>
    <3...@o...googlegroups.com>
    <iea63o$q09$1@news.onet.pl>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <ieafao$v8d$1@news.onet.pl>
    <9...@w...googlegroups.com>
    <ieaidv$bf8$1@news.onet.pl> <ieaspg$67m$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@i...googlegroups.com>
    <ieavak$fem$1@inews.gazeta.pl> <o...@l...dom>

    > Ale ty sam się pakujesz w kanał, naprawdę trochę poczytać, wziąć faceta
    > który sie na tym

    Sorry , ale co ty bredzisz ?

    Nie widziałeś , nie wiem co będzie jeszcze robione , ale widać już
    wiesz lepiej ...

    Wielcy fachowcy którzy nie mieli w rekach projektu a juz znają
    idealnie wycenę i już wiedzą lepiej ...

    > zna zapłacić mu i zaoszczędzisz kupę kasy Adam i Kris ci już napisali

    Kłania się czytanie ze zrozumieniem ...

    Nie chciałem sam budować bo ani nie mam na to czasu ani nerwów ani się
    na tym nie znam ...
    Ale widać do wielu to nie dociera ...

    > Tak że deweloper spokojnie ze stówę na tobie zarobi.

    Być może i tak , działki są jego i za darmo działki mi nie da ..

    Na stronie biura projektowego jest kosztorys i koszt pod klucz tego
    domu wynosi według biura 302tys netto (czyli 368tys brutto) bez kosztu
    działki.
    Więc wątpie że aż takie "kokosy" zarobi wykonawca.
    Powtarzam bo widać też nie dociera. W cenie domu jest wliczona
    działka.

    Widać nie dociera do Ciebie i do wielu że jest mnóstwo osób które chcą
    kupić gotowy dom a nie "bawić" sie w budowę domu ...
    Ja sam to moge zbudować budę dla psa. Jak coś scharznię to wywalę i
    nie będzie mi żal wydanej kasy ...
    A dom to nie takie hop siup. Jak czegoś się nie dopilnuje , oleje to
    później naprawa tego będzie nie możliwa lub bardzo kosztowna ...

    A wszystkim geniuszom którzy uważają że potrafią budować domy za
    bezcen proponuje otwierać firmy budowlane , bo tacy tutaj na forum się
    marnują ...
    Przeciez TAKA KASA leży , wystarczy ją pozbierać ...