  • Data: 2017-07-24 12:10:29
    Temat: Re: Dom w stanie surowym od 20 lat?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 lipca 2017 12:02:59 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nawet jakbyś dostał ten dom gratis w cenie samej działki to i tak budowa
    > nowego (systemem gospodarczym!) będzie tańsza. Bo nowy wystarczy wybudować.
    > A stary trzeba najpierw rozebrać. To dodatkowa praca, która kosztuje
    > czas i kasę. No chyba, że w starym jakimś cudem pasuje Ci wszystko.
    > Ja tam wymagający dosyć jestem

    Jestes, jestes.

    > i nie widziałem jeszcze starego domu,
    > który spełniał moje wyśrubowane wymagania ;)

    Zdziwie cie.

    > Chodzi o najprostsze rzeczy
    > typu układ, instalacje, jakość / równość tynków, poziomy (stropów,
    > podłóg), kąty (ścian, ścianek etc). Używany dom to rozwalenie praktycznie
    > wszystkiego do zera i budowa od nowa. Więc to chcąc nie chcąc musi być
    > droższe :-)

    Hamerykance czy kanadyjce wcale w luksusach nie mieszkaja.
    Niejeden i nie dwu jak do europy przyjeżdza to mu kopara opada jak widzi co jest
    dostepne u niego a co u nas. Wideo Mathiasa Wandela z niemiec gdzie pokazywal
    plastikowe okna zrobilo furore na reddicie i hamerykance sie slinili na ich widok.

    Twoje niewygórowane oczekiwania na tle świata wcale takie biedne nie są.