    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 3 Nov 2017 12:13:48 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dom z kontenerów morskich
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 listopada 2017 19:04:11 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > nie umiem tego wyliczyć dokładnie, (a kiedys o to prosiłem) ale
    > zastanówmy się. załóżmy ze wolno budować z kontenerów domy. gość sam
    > może wykopać dziury w ziemi, na róg każdego kontenera. sam. może to
    > zalać betonem z betoniarki pożyczonej od kumpla. Fundamentu dla domu
    > 100m? _sam_ nie zrobi.
    Zrobi.
    Normalne fundamenty.
    Zapraszam do domu w którym teraz moja Mama mieszka a który w 1969 roku mój dziedek
    wybudował i na dzialce prądu niemiał, gruch z betonem nie bylo ani nawet betoniarki
    Awbrew pozorom to taki 100m domek możesz wymurować wprost na gruncie bez super
    fubdamentów i tez będzie stał dłużej jak będzie zył jego budowniczy

    >A nawet jak będzie za wszystko płacił, to za
    > takie pseudo fundamenty pod baraki zapłaci duuużo taniej. (myślę tutaj o
    > fundamentach pod najtańszy dom 35m? - filmy są na YT). przywozi
    > kontenery, stawia je, przykręca, albo spawa - ma obiekt w stanie nie
    > cieknącym, niczego nie wymagającym.
    Czyli dom murowany w stanie urowym. Nawet zadaszony to poniżej 100tys wyjdzie. A same
    kontenery piał 60tys kosztują
    tnie kątówką jak chce, spawa (lub
    > zleca) co chce, maluje czymś antykorozyjnym, w zasadzie już mieszkając.
    > jeśli dobrze to obmyślał (kontenery 2.7m wysokie, poskładane dłuższymi
    > bokami), to całe ocieplenie będzie od wewnątrz. pianka, styropian,
    > karton gips. również są to prace, które można zrobić samemu przy
    > odrobinie samozaparcia. Natomiast takie prace na klasycznym domu,
    > wymagają juz dużo więcej pracy, czasu, rusztowań, pogody....
    Nie przesadzaj.
    Mam dom ok 200m2- dach czteropadowy, sciany u mnie to też pewnie nie wyższe z
    zewnątrz jak 2,7m(jak w kontenerach jak piszesz) więc na upartego z taboretu bym
    ocieplił.

    > Odpada koszt całego dachu, dwuspadzistego dachu, z jego dachówkami
    > foliami, membranami, ociepleniami, montażem zabezpieczającym przed
    > zdmuchnięciem... Na dach kontenera: folia, tona ziemi i trawka.
    Adam wyliczył ile mury dla 180m koztuja. Też to mozęsz na płako zakryć i papa czy co
    tam chcesz. Zakładasz błednie spadowy dach że konieczny.

    > Jeśłi projekt będzie sensowny, to z kontenerów wyjdzie duuużo taniej.
    Garaż czy warsztat to może i tak ale w pełni funkcjonalny dom raczej nie.
    > A o ile szybciej! Więcej przy kontenerach można "oblecieć" samemu,
    Dwie kondygnacje, po podlogach ok 190m2, dom dach czterospadowy- geodeta na dzialkę
    wszedł we wrzesniu, w liupcu nastepnego roku juz mieszkałem.
    7-8 miesiecy= czy to długo?

    > W kontenerze
    > trudno jest spieprzyć ocieplenie typu mostki termiczne, skosy....
    > wszystko to o czym tutaj piszecie.
    Właśnie tam to łatwo pierdzielić
    > Nawet głupi temat - drzwi wejściowe,
    > za 17 tyś. bo dom, pałac, moja forteca musi wyglądać.
    Od 8-9 lat mam w domu drzwi za bodajże 6zł- do dzisiaj dzialają i niec zlego sie z
    nimi nie dzieje.
> [...]
    > otrzymałem odpowiedzi. pytałem o porównanie kosztów dachu dwuspadzistego
    > do płaskiego - tak samo bez odpowiedzi, nie licząc - sam przekalkuluj.
    > ja nie jestem budowlańcem, wiec to propozycja taka jak sam sobie wszczep
    > by-pasy. w kilku firmach pytałem czy mają do sprzedania projekty
    > najtańszych domów - wywalali gały, albo zbywali mnie od razu.
    > Tak więc mocno kibicuje tym którzy chcą i mogą mieć dom z kontenerów.
    > jak tylko coś się w tej kwestii zmieni ( w sensie pozwoleń), sprzedaję
    > mieszkania, kupuje ziemię i stawiam kontenery.

    Kogutek pisa juz- jakby dom z kontenerów wychodzil taniej to by już ludzie takie
    domy stawiali. Póki co nie wychodzi taniej. Wpisz w google wasystem garaże. To
    przykladowa firma a jest tego multum
    Za cene porównywalną z ceną kontenera w jeden dzień przywiozą i postawia Tobie ładny,
    na gotowo wykończony garaż.
    Typy takie jak Bob Budowniczy spokojnie mogły by w tym zamieszkać.
    Miejsce na widły tam tez będzie