    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 3 Nov 2017 13:04:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Dom z kontenerów morskich
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 listopada 2017 20:44:18 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > po co to piszesz? raz że nie zapraszasz, dwa że mój dziadek, wujek też
    > tak stawiali domy. ale oni wtedy zarabiali kilka centów na godzinę.
    Nie
    Zarabiali dużo.Kasy dziadkowi wtedy nie brakowało. Brakowało cementu
    W końcu łapówe dał komu tam trzeba było i przydział na cement dostał
    A beto mieszali ami bo prądu na działce nie było żeby betoniare podlączyć
    A betoniarni takich jak teraz to chuba nie było wtedy

    > teraz tak się nie robi. robi się samemu, ale zaczyna od kalkulatora
    fubdamentów i tez będzie stał dłużej jak będzie zył jego budowniczy
    > nic to nie wnosi.
    Wnosi. Jak mamy liczyć po taniości to liczmy dla dwóch przypadków równo. Kontener
    nabez fundamentów na trawniku potawisz, dom 100m2 też sie tak da na upartego
    > nie wiem. znaczy wątpię. Najbardziej w to, że ktoś się na te
    > uproszczenia zgodzi.

    Jakie uproszczenia?
    W 2009 mnie tak wyszło

    > nie. 12mx2.3 kosztuje 5-7 tyś.

    Bob pisal 8 kontenerów za 60tys i do tego sie odnosiłem.

    Bzdury
    zewnątrz jak 2,7m(jak w kontenerach jak piszesz) więc na upartego z taboretu bym
    ocieplił.
    > znowu jak z dziadkiem i fundamentami. jasne że się da. wszystko się da.
    > ale ocieplenia od zewnątrz są trudniejsze do wykonania. przez pogodę.
    > przez to, że sama warstwa musi być odporna mechanicznie na wiatr i
    > warunki atmosferyczne. przez to że naprzykład stryro musisz zaciągnąć
    > siatką, klejem, i tynkiem strukturalnym. który trzeba zatrzeć, po
    > określonym czasie. czas ten jest zmienny, zależny od warunków pogodowych
    > i np... od cienia rzucanego przez drzewo na ścianę. dlatego
    > profesjonaliści stawiają rusztowania, a rusztowania zasłaniają siatką,
> [...]
    Ta
    wymyslasz problemy na siłę albo nie maz pojęcia o czym piszesz

    Tak, da się to zrobić samemu. ale porównaj to do ocieplenia
    > wewnątrz. pianka, styro, płyta G-K.

    > szkoda że nie widziałem tych wyliczeń
    > o! ciekawe. Znaczy że płaski plus papa wyjdzie taniej? Dach musi być
    > lekki i spadowy (uwaga na plan zagospodarowania przestrzennego) albo
    > mocny, prawie płaski, żeby wytrzymał np śnieg. a w kontenerach -
    > wzasadzie niema dachu. był w gratisie ze ścianami.

    dzialkę wszedł we wrzesniu, w liupcu nastepnego roku juz mieszkałem.
> [...]
    > tendencji. w kontenerze, tak jak w najtańszym aucie akceptowalne sa
    > szyby na korbkę, możesz się zadowolić tym co solidne i niedrogie. w
    > domu? Chyba ze będziesz mieszkał sam, bez żony i dzieci.

    > nie. Ciężko będzie znaleźć firmę która postawi dom z kontenerów
    > używanych, więc tanich. narazie nie znalazłem nikogo, żadnej firmy,
    > która w Polsce postawiła legalnie dom z kontenerów. dom architekta za
    > 2miliony złotych się nie liczy. Takie domy jak te (*) mimo że nazywane
    > kontenery też się nie liczą. Jak znajdziesz istniejący dom, firmę która
    > może to legalnie powtórzyć, stawiam flaszkę.

    ,75y,17.71h,88.71t/data=!3m6!1e1!3m4!1syM8-YOpVZpcSy
    X8DPYxWeg!2e0!7i13312!8i6656