    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 7 Nov 2017 12:10:37 -0800 (PST)
    <oth1an$kva$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <otiedm$rkn$1@dont-email.me>
    <otk50s$278$1@usenet.news.interia.pl> <otklt8$3fu$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <otrsaq$ghb$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <otrv0p$cvg$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <ots3ns$mad$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    Subject: Re: Dom z kontenerów morskich do Adama i Krisa
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 7 listopada 2017 20:54:47 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Prosisz i masz w dwoch wersjach taniej. Sciany kontenerow sa robione z blachy
    trapezowej. Dach tez. Dokladnosc wykonania w granicach pol milimetra. Zaden problem
    wyciac z welny mineralnej odpowiednie ksztaltki i ocieplic do plaskiego sciany i
    dach. Na to 10 centymetrow styropianu od zewnatrz i trzy od srodka.

    Ale oni chcą ocieplać tylko od wewnątrz:) Jak już ocieplimy od zewnątrz
    to nie ma sensu ocieplać od środka. Chociaż mogłoby to zniwelować mocno
    ew. mostki utworzone na zewnątrz.

    > Wyjdzie 20 centymetrow izolacji. Druga wersja to wyciecie ksztaltek ze styropianu i
    wklejenie ich na pianke. Na to warstwy styropianu takie jak poprzednio. Mozna jeszcze
    taniej.

    Tiaaaa. Wiesz ile i za ile na to piany pójdzie? Kilkadziesiąt albo i
    set puszek po 15 pln każda :) To jest robota dla głupiego.
    Jak już ocieplać to tylko i wyłącznie od zewnątrz. Tylko nie wiem jakim
    klejem - pewnie pianą najlepiej. Tylko zostaje wtedy wielki problem z
    mostkiem od podłogi. Kontener na czymś musi stać - jeżeli ma być
    odizolowany to musi stać na styropianie. Jeżeli na styropianie, to musi
    stać pełną powierzchnią. Czyli trzeba przygotować podłoże jak pod płytę
    fundamentową. Ale miało być tanio.. No to postawić na bloczkach betonowych
    i ocieplić podłogę od środka? No to w zimie ciepło będzie pięknie
    "ścianami" spierniczać w dół.

    Co byś nie zrobił - dupa zawsze z tyłu.

    > Z plyt osb szalunek zeby pomiedzy sciana kontenera a plyta bylo z 10 centymetrow.
    Odpadowy styropian z ocieplania domow i opakowan. Maszynka do rozrabniania galezi
    itp. Pisac dalej co zrobic czy nie trzeba?

    Jest to jakiś pomysł :) 10cm trochę mało, 20cm by się przydało. Acz to
    moim zdaniem nadal droższa, trudniejsza i bardziej czasochłonna robota
    niż po prostu przyklejenie styro :-) Bo od zewnątrz by wypadało to czymś
    jeszcze wykończyć.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.