    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom z kontenerów morskich do Adama i Krisa
    Date: Tue, 7 Nov 2017 22:13:25 +0100
    <oth1an$kva$1$m4rkiz@news.chmurka.net> <otiedm$rkn$1@dont-email.me>
    <otk50s$278$1@usenet.news.interia.pl> <otklt8$3fu$1@dont-email.me>
    <d...@g...com>
    <otrsaq$ghb$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@g...com>
    <otrv0p$cvg$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <ots3ns$mad$1@news.icm.edu.pl>
    <5...@g...com>
    <e...@g...com>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <1...@g...com>

    > Pamietaj jednak że w tym watku kryterium głównym była cena
    > A 100m2 kontenerów jest droższe od 100m2 budynku z o tej powierzchni z desek
    > Ba- wymurowanie 100m2 budynku z suporeku+dach z blachodachówki jest tańsze od
    5(żeby 100m2 wyszło) kontenerów
    Kris, czytam, nie chcę sie odzywać, bo niema po co. ale jak sie nie
    odezwę, to do końca internetu bedziesz to powtarzał. Więc mówię nie.
    stodoła z desek, będzie miała po 2 latach szpary na palec. deski same w
    sobie nie zapewniają nośności, niczego wiecej niż stodoły. zajęcie sie
    drewnem żeby nie zgniło to druga para kaloszy. podłogi brak. dom,
    policzyłeś. przyjąłeś jakieś chore dane, wyszła Ci rewelacyjna cena.
    jakbyś to pomnożył przez dwa, to możesz dlamnie takie chałupy stawiać,
    ja ich sprzedam 100 na miesiąc. Tylko jak się to ma do ostatnich
    lamentów gościa którego skasowali coś koło 30 tyś za samą robociznę dachu?
    Żyjemy w takim świecie, że nawet jeśli coś da się tanio wyprodukować,
    naprzykład dom zbudowany z prefabrykowanych ścian, klocków, segmentów,
    to o i tak zostanie sprzedany za cenę porównywalną do innych produków.
    więc tanio = samodzielna kombinacja. Więc jeśli kiedykowlwiek mieszkanie
    w kontenerach będzie legalne, wtedy zacznę liczyć rzetelnie koszty.

    TEraz dziękuję wszystkim ( na serio) za wszelkie porady. Gdyby komuś
    wpadła w oko/ucho technologia budowy taniego domu - ja jestem chętny

    Pozdrawiam
    ToMasz