    From: "Papa 5murpfs" <komórowski@bober.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Sun, 26 Sep 2010 20:20:40 +0200

    Órzytkownik "Jan Werbiński" napisał:

    > Tak jest najlepiej.

    pewnie że tak najlepiej, ale pewnie w praktyce żadko jest taka możliwosć:O(

    > Wiesz, radziłem sobie z wodą pod namiotem, czy w górach. To chyba można
    > tym bardziej poradzić sobie w takim domku?

    ja sobie radziłem i bez wody, czy to oznacza że w takim domku tszeba żyć jak
    w namiocie w gurach, długo tak raczej nie pociągniesz, a zwłaszcza gdy
    chodzisz do pracy:O)

    > Nie wiem jak sobie rozwiązują problem właściciele takich domków. Kibel
    > pewnie chemiczny, to wody prawie nie trzeba. Do spożycia i mycia przy
    > oszczędności wystarczy kilka razy mniej niż normatywne 80l/dobę/os.

    co to jest kibel chemiczny? i po kiego, nie wystarczy zwykły zbiornik?:O)
    najwięcej wody idzie do mycia i prania, chyba nie będziesz jej kupował w
    tesco?:O)
    tak czy siak, potem te ścieki z wody i kibla tszeba spuścić, w lesie nie
    będzie z tym problemu, ale będzie problem ze zdobyciem tej wody:O)

    > Może zaparkować koło Statoila? Tam jest wszystko. ;-)

    na statoil śfiatczą usługi lania wody i spuszczania ściekuf? jakie ceny wraz
    z parkowaniem?:O)