  • Data: 2010-09-27 06:22:40
    Temat: Re: Dom za 20 000 zł
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.09.2010 12:45, Jan Werbiński pisze:

    > W niektórych miastach USA ceny nieruchomości spadły poniżej cen w Polsce.

    A w niektórych rejonach Chin wzrosły powyżej. No i?

    > Zobacz że statystycznie obecny okres pokoju w naszym kraju jest
    > najdłuższy w historii. A historia się lubi powtarzać. Zagrożeń na
    > horyzoncie jest wiele. Chiny vs USA, Korea, Iran, Rosja, kończąca się
    > ropa, Indie vs Pakistan. A przede wszystkim gwałtownie rosnące
    > zadłużenie wewnętrzne Polaków, które na głowę wynosi blisko 20 000 zł.

    To po cholerę w ogóle budować dom? Przyjdzie wojna - i tak szlag
    wszystko trafi.

    > Ogólnie to są zabezpieczone przez dywersyfikację. Stać mnie na to, żeby
    > ta mała część przechowywana na lokacie straciła wartość bez obniżenia
    > mojego poziomu życia.

    Umm... Mała część? Mówimy o tej małej części, za którą chcesz kupić dom?

    > Jeszcze większa w przeliczeniu na m2 jest też w Indiach lub Indonezji,
    > ale tam Maybachy nie jeździły, kiedy ostatno tam byłem.

    Może źle patrzyłeś. Niemniej jednak ocenianie jakości życia dla
    przeciętnego "zjadacza chleba" na postawie liczby luksusowych samochodów
    jest... idiotyczne.

    > Zdziwiłbyś się, gdybyś wiedział ile osób tam inwestuje.

    Skąd wiesz, że nie wiem i dlaczego miałbym się zdziwić?

    A ty wprowadzaj się do tego leżącego bloku!