    From: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
    <o...@l...dom> <i7b1np$m0s$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom>
    <4c99b835$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99da7a$1@news.home.net.pl>
    <4c99eba7$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f63c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99f84b$0$27047$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c99fb78$0$20988$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9a112a$0$27026$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9c9053$1@news.home.net.pl>
    <4c9c98a6$0$27030$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c9d05a7$1@news.home.net.pl>
    <4c9dd2e4$0$20994$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca03831$1@news.home.net.pl>
    <4ca03941$0$22806$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ca04ada$1@news.home.net.pl>
    Subject: Re: Dom za 20 000 zł
    Date: Mon, 27 Sep 2010 13:03:49 +0200

    wiadomości news:4ca04ada$1@news.home.net.pl...

    > Nie padło, bo nigdy nie zakładałem budowania się w USA ani w Chinach.

    Padło, bo nie chodziło tylko o założenie budowania się, ale porównanie
    rynków.

    > Kłamiesz.

    Nie odróżniasz dopuszczania możliwości klęski od założenia pewności jej
    wystąpienia.
    Takie tam uproszczone postrzeganie świata. Częsty błąd u moich rozmówców.
    :-)

    > Ja biorę. I mój wniosek jest taki, że należy korzystać póki można, a nie
    > czekać do emerytury na własne 4 ściany.

    Tak samo myślę. Różnimy się realizacją.

    > To twoje założenia - chciałeś kupować dom za odłożone oszczędności.
    > Teraz nagle te oszczędności na tom to "mała część".
    > [ciach]

    Chciałem? Czy po prostu rozmawiamy o tym, że można.
    Tobie ciągle się wydaje, że ja nie rozmawiam o problemie (czasem wyrywkowo
    dając przykłady z mojego dośwadczenia), tylko o sobie.

    > Parametr jest idiotyczny. Innego nie podałeś. Kropka.

    Nie mam potrzeby. Ten model coś mówi, a dociekliwy znajdzie potrzebne info
    sam.

    > Nie udawaj teraz tajemniczego wszechwiedzącego. Widziałeś samochody i na
    > tym się oparłeś.

    Nie tylko to. Widziałem też jak mieszkają po kilka osób, nawet sam tak
    mieszkałem podróżując. Myślę, że za następne pokolenie lub dwa oni będą
    znacznie bogatsi od Polaków.

    Ale po co?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/